اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلایل شکست راه‌آهن از زبان دایی


سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از شکست سنگین تیمش مقابل تیم داماش در هفته هشتم لیگ برتر گفت: همه دیدند که بازی متعادل بود و داماش تیم برتر میدان نبود و ما در واقع به ضربات کاشته زنیدپور باختیم.

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و راه آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان تیم داماش با سه ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. بازی کاملا متعادل بود و در جریان بازی داماش تیم برتر میدان نبود.

 وی افزود: در شروع نیمه دوم دو گل مشابه هم خوردیم که انسجام تیمی ما را به هم زد. در واقع تیم ما به دو ضربه کاشته زنیدپور باخت. بازیکنان داماش از ضربات ایستگاهی به بهترین شکل استفاده کردند و در مجموع تیم داماش موقعیت دیگری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: دروازه تیم راه آهن در چند بازی است که از طریق ضربات ایستگاهی باز می شود و ما در این زمینه هنوز مشکل داریم.

دایی ابتدا در مورد داوری نمی خواست صحبت کند اما در پی سوال یک خبرنگار تغیر عقیده داد و گفت: کرنری که داور به نفع تیم داماش گرفت و منجر به گل آنها شد به هیچ وجه کرنر نبود. ضمن اینکه دوربین باشگاه ما نشان می دهد که گلی که ما زدیم و داور نگرفت کاملا درست بود و توپ از خط دروازه عبور کرده بود.

وی در ادامه به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: من راجع به پرسپولیس هیچ حرفی نمی زنم و فقط در مورد تیم راه آهن از من سوال کنید.

دایی در خاتمه در خصوص تعطیلی رقابتهای لیگ برتر گفت: ما باید تابع تیم ملی باشیم و چون تیم ملی بازی دارد ما چاره ای غیر از تعطیلی لیگ نداریم. در حال حاضر من برای جبران این شکست به بازی روز جمعه تیمم فکر می کنم. دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و راه آهن تهران از هفته هشتم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 17:30 یکشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد و با برتری 3 بر یک تیم داماش به پایان رسید.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
دلایل عدم موفقیت و شکست خوردن از زبان دکتر هلاکویی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی



گزارش بازی سپاهان و راه‌آهن

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی

سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر مقابل راه‌آهن به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان در این دیدار به برتری یک بر صفر رسید.

تک گل این مسابقه را جواهیر سوکای در دقیقه 81 به ثمر رساند. مهرداد کفشگری، ابراهیم کریمی و مجتبی شیری از راه‌آهن و میلان سوشاک، اروین بلکو، محسن ایرانژاد و علی احمدی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند. سپاهان با این پیروزی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

در دقیقه 25 مسابقه شوت مجتبی شیری به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد./فارس