اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلایل شكایت از شهردار سابق منطقه ۵



اخبار,اخباراجتماعی ,شهردار منطقه 5

رحمت‌الله حافظی، رییس كمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره تخلفات صورت گرفته از سوی شهردار سابق منطقه ۵ درخصوص صدور مجوز در یكی از باغات كن گفت: دلایل و مستندات آماده و به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.

 وی تصریح كرد: تخلفاتی در صدور مجوز در زمینه ساخت یك تعاونی در بخشی از باغات كن صادر شده كه این تخلفات در زمان فعالیت شهردار سابق منطقه ٥ بوده است.


حافظی ادامه داد: براساس قانون، مساحت هر زمین باغی كه بالغ بر دو هزار متر مربع باشد جهت ساخت و ساز باید به كمیسیون باغات و سازمان پارك‌ها ارسال و در آنجا تصمیم‌گیری شود كه در قطعه‌زمین اشاره شده به متراژ ٧٦٦٠ مترمربع این اتفاق رخ نداده است و شهردار سابق منطقه ٥ برای اینكه بتواند مجوز لازم جهت ساخت و ساز در این بخش را صادر كند متراژ آن را كاهش و به ١٩٩٠ متر تغییر داده است.


رییس كمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: تعداد درختانی كه در این قطعه زمین وجود داشته است براساس صورتجلسه كارشناسان ١٠١ اصله درخت بوده كه در گزارش ارایه شده به ٥٠ اصل درخت تغییر پیدا كرده است.


حافظی گفت: در زمان صدور مجوز براساس طرح تفضیلی و طرح جامع باید اجازه چهار طبقه ساخت‌وساز به این منطقه داده می‌شد كه در این بخش نیز شهردار منطقه تخلف و اجازه ساخت ٩ طبقه را صادر كرده است.

 

 اخبار  اجتماعی  - فارس


ویدیو مرتبط :
دیدار شهردار منطقه 6 با نمازگزاران مسجد سیدالشهدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای پروین و شهرداری بالا گرفت: شهردار منطقه ۵ تهران : من فحش بلدم یا پروین ؟



 

 

دعوای پروین و شهرداری بالا گرفت: شهردار منطقه ۵ تهران : من فحش بلدم یا پروین ؟

 

 

سعید طلوعی، شهردار منطقه ۵ تهران با تكذیب گفته های پروین مدعی است كه شهرداری بیشترین مساعدت را با پرونده مجموعه سرخپوشان آریا انجام داده است.

 

 

او در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: «دو بار قبلا این مجموعه پلمب شده و از ۱۸ ماه پیش تا به حال آقای پروین با واسطه قرار دادن علیرضا دبیر و حبیب كاشانی برای یك ماه و دو ماه و شش ماه از ما مهلت گرفته اند اما هرگز به قولشان عمل نكرده اند. رای كمیسیون ماده ۱۰۰ مربوط به حالا نیست بلكه مربوط به همان یك سال و اندی پیش است. در شهرداری منطقه ۵ به هیچ آدم معمولی یك ماه هم فرصت نمی دهیم اما به خاطر اینكه ایشان ورزشكار بودند و در تیم ملی خدمت كرده اند ، برای پرداخت بدهی این مجموعه چند بار فرصت دادیم. الان هم قانون جمهوری اسلامی اجرا شده است و با قاطعیت عرض می كنیم در طول تاریخ شهرداری تهران چنین تخفیفات و فرصت هایی به هیچ پرونده ای داده نشده است.»

طلوعی در پاسخ به ادعای پروین كه ماموران شهرداری به كاركنان مجموعه فحش داده اند، گفت: « شما به من بگویید پروین بلد است فحش بدهد یا من كه بچه جنگ و پیرو خط امام هستم؟ ایشان استاد فحش است و گونی گونی به زمین و زمان فحش می دهد.»

شهردار منطقه ۵ شكسته شدن كامپیوترهای مجموعه را تكذیب كرد و در پاسخ به ادعای كاركنان مجموعه در مورد بی حرمتی به عكس امام گفت: «حالا پروین امام دوست شد و من بچه جبهه ضد امام؟ آقای پروین در عمرت به حرف های امام گوش داده ای؟ می دانی امام كه بود؟ من كه هزاران تركش در بدن دارم و جانباز ۷۰ درصد هستم چطور ممكن است ضد امام باشم؟عكس امام از جای دیگر آورده شده بود. ضمنا آقای پروین بیاید بدهی اش را بدهد بعد برود به وزارت اطلاعات گزارش بدهد كه من به امام بی حرمتی كرده ام. اگر صحت داشته باشد وزارت اطلاعات می آید و با من برخورد می كند.».../ایلنا