اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه ها


دلیل ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هنگام بازی آقایان برای حفظ کرامت و ارزش بانوان است و خانم‌ها در زمانی که سالن مختص آنها باشد، اجازه ورود دارند.ارزش و کرامت بانوان بیش از این است که در ورزشگاه‌ها با آن معامله شود.

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی درباره دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه گفت: تا وقتی زیرساخت‌های مناسب و لازم برای ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ایجاد نشود خانم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها وارد شوند.

سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان همدان در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص ممانعت نیروی انتظامی استان همدان از ورود بانوان به ورزشگاه برای تماشای مسابقه فوتسال بین تیم خبرنگاران همدان و کوچولوهای ایران اظهار داشت: تا وقتی که زیرساخت‌های مناسب و لازم برای ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ایجاد نشود خانم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها وارد شوند.

وی ادامه داد: دلیل ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هنگام بازی آقایان برای حفظ کرامت و ارزش بانوان است و خانم‌ها در زمانی که سالن مختص آنها باشد، اجازه ورود دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: ارزش و کرامت بانوان بیش از این است که در ورزشگاه‌ها با آن معامله شود.

همچنین در ادامه این مراسم علیرضا خزایی معاون امور اجتماعی ناجای استان در توضیح به خبرنگاران در خصوص ممانعت نیروی انتظامی از ورود بانوان به ورزشگاه برای تماشای مسابقه فوتسال بین تیم خبرنگاران همدان و کوچولوهای ایران گفت: همه در راستای افزایش امنیت عمومی تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: سردار معصوم بیگی به حوزه رسانه‌ها احترام بسیار زیادی می‌گذاشتند و اگر وی به خبرنگاران علاقمند نبود در آخرین روزهای کاری خود در استان نشست خبری و تقدیر را برگزار نمی‌کرد.

معاون امور اجتماعی ناجای استان ابراز داشت: یک‌سری از شأن و ارزش خواهران در برخی از استان‌ها مورد هجمه قرار می‌گیرد و این در حالی استان همدان از جنس مثبت در کشور سرآمد است.

وی خاطرنشان کرد: شأن مردم، رسانه‌ها و افراد تأثیر گذار در همدان اجازه نمی‌دهد که ارزش‌ها زیر پا گذاشته شود و هر جا نارسایی بوده با قلم خبرنگاران بهبود یافته است.

خزایی افزود: قدمت، تاریخ و شأن استان همدان خیلی بیشتر از این‌ها است که ناچار طبق دستورالعمل‌های ابلاغی ناجا محدودیتی برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه داشتیم.

وی با بیان اینکه ادعایی در خصوص صحت و درستی همه بخشنامه‌ها نداریم، گفت: در جلسه جمع‌بندی تأمین امنیت برگزاری مسابقه فوتسال اجماع نظری برای حضور خانواده‌ها بوده و البته نماینده ما تأیید نکرده و در تبلیغات محیطی حضور خانواده‌ها قید شده اما در دعوت نامه چنین موضوعی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
ورود بانوان به ورزشگاه ها مطالبه اندکی از مردم است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسوشیتدپرس: بلاتر خواهان حذف ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در ایران شد



ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در ایران

اسوشیتدپرس خبرداد
بلاتر خواهان حذف ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در ایران شد

رئیس فیفا در بازدید اخیر خود از ایران خواهان برداشتن ممنوعیت حضور بانوان در استادیوم های فوتبال این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آسوشیتدپرس در گزارشی پیرامون حضور بلاتر در ایران نوشت:  بلاتر در گفتگویی که با سران ایران از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس داشت خواهان برداشتن ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه ها شد. ایران پیش از این به بانوان اجازه می داد در برخی از رشته های ورزشی دیگر از جمله والیبال به ورزشگاه ها بیایند.

قطر که سال گذشته نخستین نماینده زن خود را در المپیک 2012 لندن به میدان فرستاد وعده داده در سال 2022 که میزبان جام جهانی خواهد بود به بانوان اجازه حضور در ورزشگاه ها را خواهد داد.

در سال 2006 محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران اعلام کرد بانوان می توانند در قسمت ویژه ای در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند اما این تصمیم توسط مقامات بالاتر پذیرفته نشد.

/مهر