اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلار 3000 تومان شد/دستگیری 16 نفر



دلار 3000 تومان شد/ روند نزولی قیمت طلا و ارز در بازار

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه نرخ ارز در حال پائین آمدن است، قیمت هر دلار آمریکا را در حدود 3000 تا 3100 تومان اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر، درخصوص آخرین قیمت دلار در بازار اظهارداشت: براساس آخرین گزارشاتی که بدستمان رسیده است هم اکنون قیمت ارز در بازارروند نزولی داشته است بطوریکه هر دلار آمریکا در حدود 3000 تا 3100 تومان شده است.

وی همچنین در رابطه با قیمت سکه تمام نیز گفت: درحال حاضر قیمت هرسکه تمام بین یک میلیون و 150 تا یک میلیون و 200 هزار تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز درحدود 115 هزار تا 120 هزار تومان است.

وی همچنین نسبت به اعلام سایر قیمتهای ارز ابراز بی اطلاعی کرد.

دادستانی تهران اعلام کرد؛

16 عامل عمده اختلال ارزی بازداشت شدند

16 عامل عمده اختلال ارزی بازداشت شدندشانزده نفر از عوامل عمده اختلال ارزی که با استفاده از فضای ناشی از جنگ روانی دشمن، با کمک جریانات شایعه پراکن داخلی و خارجی و تبانی با یکدیگر موجبات تشدید شرایط پیش آمده را فراهم و از فضای موجود به طریق غیر قانونی در راستای منافع شخصی و مطامع خارجی با هدف اخلال در امور اقتصادی کشور بهره برداری کرده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، خرید و فروش ارز خارج از شبکه بانکی به صورت گسترده، خرید و فروش و قاچاق ارز ، تشکیل باندهای سازمان یافته و انجام معاملات ارز به صورت صوری و غیر واقعی با هدف افزایش قیمت ارز به منظور تشویش اذهان عمومی و ایجاد اختلال در کسب و کار و بازار و تحصیل مال نامشروع از طریق اقدامات مذکور که باعث بالا بردن غیر منطقی نرخ ارز و متشنج نمودن فضای ارزی کشور گردیده و موجبات تضییع حقوق مردم از جمله اتهامات نامبردگان است.

این گزارش افزود: بعنوان مثال گردش مالی و موجودی حساب بانکی یکی از متهمان یادشده از طریق اقدامات مجرمانه مذکور ظرف یک سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان بوده است. پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران در خاتمه افزود: در این پرونده متهمان دیگری نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند که اطلاع رسانی در این زمینه متعاقبا صورت خواهد گرفت./مهر

 


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد : دلار 3000 تومان جنگ روانی است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلار در آستانه 3000 تومان/ سکه یک میلیون و 162 هزار تومان شد



دلار در آستانه 3000 تومان/ سکه یک میلیون و 162 هزار تومان شد

دلار در بازار آزاد تهران ظهر امروز یکشنبه در آستانه 3 هزار تومان قرار گرفت و سکه تمام بهار آزادی به یک میلیون و 162 هزار تومان رسید.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید و قدیم به یک میلیون و 162هزار تومان، نیم سکه به 581 هزار تومان، ربع سکه به 291 هزار تومان، سکه گرمی به 152 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار به 117 هزار و 730 تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی به 1772 دلار رسیده است.

البته قیمت دلار در بازار آزاد تهران در حال حاضر 2970 تومان، یورو 3910 تومان، پوند 4710 تومان و درهم 805 تومان اعلام شده است. در همین حال، جدیدترین قیمت انواع ارز و سکه به شرح جدول ذیل است:

جدول قیمت انواع ارز و سکه به روایت اتحادیه طلا و جواهر

 

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی


قیمت سکه و طلا در بازار ایران