اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دقایقی بعد از درگیری مسلحانه در اصفهان (عکس)



دقایقی بعد از درگیری مسلحانه در اصفهان (عکس)

درگیری مسلحانه و کشف ۷۰۰ کیلو مواد مخدر - اصفهان

درگیری مسلحانه در اصفهان ,مواد مخدر

 

درگیری مسلحانه در اصفهان ,مواد مخدر

 

درگیری مسلحانه در اصفهان ,مواد مخدر

 

درگیری مسلحانه در اصفهان ,مواد مخدر

 

درگیری مسلحانه در اصفهان ,مواد مخدر

 

درگیری مسلحانه در اصفهان ,مواد مخدر

عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه پلیس اصفهان با باند مخوف آدم ربایان/ دو آدم ربا کشته شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند مخوف آدم ربایی خبر داد و گفت: در درگیری مسلحانه امروز دو تن از اعضای این باند به هلاکت رسیده و ۵ نفر دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به دنبال اجرای طرح امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با اشرار، اراذل و اوباش ماموران پلیس امنیت عمومی و کارگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت کامل پلیسی موفق شدند اعضای باندی که در زمینه سرقت مسلحانه، شرارت، آدم ربایی و قتل فعالیت داشتند را شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: اعضای این باند پس از اینکه ۲۶ اردیبهشت ماه در درگیری مسلحانه یک نفر از شهروندان را در منطقه زینبیه به قتل رسانده و متواری شده بودند سرانجام پس از ۵ روز از وقوع حادثه مخفی گاه آنان طی یک عملیات هماهنگ در شهرستان سمیرم شناسایی و ماموران با همکاری و مشارکت نیروهای نوپوی یگان ویژه صفهان وارد علم شده و ضمن درگیری مسلحانه دو نفر از اعضای باند را به هلاکت رسانده و موفق شدند ۵ عضو دیگر باند را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار آقاخانی گفت: همزمان با این عملیات ماموران پلیس آگاهی و منیت عمومی این فرماندهی مخفی گاه اعضای دیگر این باند را در منطقه فارسان چهار محال و بختیاری شناسایی و سه تن دیگر آنان را نیز به همراه سر دسته باند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از متهمان دستگیر شده ۴ قبضه سلاح سرد شامل قمه و قداره به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف، دو قبضه اسلحه وینچستر، یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ و مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

سردار آقاخانی گفت: متهمان بین ۲۷ تا ۳۰ سال سن دارند و طی ۱۰ سال گذشته در استان های اصفهان و تهران اعمال مجرمانه ای از قبیل سرقت مسلحانه طلافروشی، سرقت به عنف، شرارت، آدم ربایی، قتل و ایجاد رعب و وحشت مرتکب شده بودند.

به گفته این مقام انتظامی سردسته باند نیز دارای ۸ فقره سرقت بود که سحرگاه امروز با همکاری نیروی های پلیس و شناسایی همه اعضای باند پرونده شرارت های این باند مخوف برای همیشه بسته شد.

سردار آقاخانی در پایان از همکاری صمیمانه دستگاه قضا با پلیس برای اجرای دقیق و موفقیت آمیز این عملیات تشکر و قدردانی کرد و افزود: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

اخبار حوادث - مهر