اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دفاع معاون قالیباف از کتک خوردن 1 سرهنگ!


معاون شهرداری تهران درباره درگیری بین نیروهای پیمانکار شهرداری با یک فرمانده بازنشسته پلیس در صحن علنی شورا توضیح داد و گفت او خودش در کار ماموران دخالت کرده.

خبرآنلاین: معاون شهرداری تهران درباره درگیری بین نیروهای پیمانکار شهرداری با یک فرمانده بازنشسته پلیس در صحن علنی شورا توضیح داد و گفت او خودش در کار ماموران دخالت کرده.

معصومه آباد امروز در صحن علنی شورای شهر درباره عملکرد خشونت بار شهرداری تهران در برخورد با رئیس سابق کلانتری آزادی که به گفته او منجر به شکستگی گردن این فرمانده سابق پلیس شده بود، تذکر داد.

بلافاصله، مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در صحن علنی در این باره توضیح داد و گفت: ما از این واقعه متاسفیم. این برادر عزیز و بزرگوار و شهروند خوب که سابقه نیروی انتظامی بوده، در کار واحدی که نیروی انتظامی هم در آن حضور داشته، دخالت کرده و منجر به درگیری شده. این شهروندعزیز در بیمارستان بستری شده ولی این که می گویند گردنش شکسته درست نیست، چون اگر شکسته بود، قطع نخاع می شد ولی الان قطع نخاع نشده است."

او درباره اقدامات شهرداری برای دلجویی از این مصدوم گفت: "این برادر در شهرداری حاضر شد و فیلمش هم موجود است. مطلب این درگیری در روزنامه ایران منتشر شد و او فردای آن روز تکذیب کرد. شهردار منطقه به عیادت او رفته و او همرده و همکار جناب سرهنگ بیات است که مسئول اجراییات شهرداری است و در دفتر ایشان نشسته است. ما از این واقعه ناراحت هستیم و تلاش داریم این موضوع را پیگیری کنیم و اعضای شورای شهر هم بهتر است قبل از تذکر این موارد، از صحت و سقم این مطالب آگاه شوند.


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک خوردن سرهنگ بازنشسته از مامور شهرداری



اخبار,اخبار اجتماعی ,ماموران شهرداری

 

اخبار اجتماعی - کتک خوردن سرهنگ بازنشسته از مامور شهرداری

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر با اعلام زخمی شدن یک سرهنگ بازنشسته از سوی مامور مددکار اجتماعی شهرداری گفت: چرا هنوز شهرداری اقدامی اساسی در خصوص جلوگیری از این اتفاقات انجام نمی‌دهد.

به گزارش آنا، معصومه آباد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته یکی از شهروندان که در حال گذر از خیابانی بوده است با دیدن صحنه درگیری مددکار شهرداری با یک متصدی شهرداری برای پادرمیانی بین این دو نفر وارد عمل شد و زخمی می‌شود.

وی افزود: در این حادثه که گزارش آن را به طور کامل مشاهده کردم این شهروند، سرهنگ بازنشسته بوده و به شدت از ناحیه گردن آسیب دیده است.

آباد گفت: چیزی که بسیار ما را متاثر کرد این بود که وقتی پرونده این فرد را دیدم متوجه شدم که او رئیس کلانتری بوده و از خود پرسیدم وقتی که چنین فردی از ماموران شهرداری تا حدی کتک می‌خورد که کارش به بیمارستان می‌کشد چطور می‌توانیم جان شهروندان عادی را در مقابل این افراد حفظ کنیم.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر از معاون خدمات شهری شهرداری تهران خواست برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی که منجر به آسیب دیدگی شهروندان می‌شود کمیته‌ای تشکیل دهد تا نظارت دقیقی بر فعالیت چنین شرکت‌های پیمانکاری و ماموران آن داشته باشند.
اخبار اجتماعی - آنا