اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دفاع تمام قد آزیتا حاجیان از "ثریا"+ عکس


این گفت‌وگو در روزهای نزدیک به سالروز تولد آزیتا حاجیان و به بهانه پخش مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» انجام شده است. آزیتا حاجیان، متولد دی‌ماه است. در رشته تئاتر تحصیل کرده و لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه تهران گرفته است.


«شمعی در باد»، «موج مرده»، «آدم برفی»،‌ «اوینار» و «دزد عروسک‌ها» برخی فیلم های او هستند و «آپارتمان»،‌ «آوای فاخته»،‌ «امام علی» (ع) و «تا ثریا» عناوین برخی سریال‌ها اوست.

این گفت‌وگو در روزهای نزدیک به سالروز تولدش و به بهانه پخش مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» انجام شده است. ما در آموزشگاه بازیگری او گفت‌وگو کردیم.

آزیتا حاجیان گرم، با نشاط، پرانرژی و پرچنب‌وجوش است و در طول مصاحبه چندبار صندلی‌اش را تغییر می‌دهد.

 با شور و حرارت درباره ثریا و ویژگی‌های این نقش صحبت می‌کند و از دشواری‌ها و شیرینی‌ها زندگی پنج ماهه‌اش با او می‌گوید.



ویدیو مرتبط :
آزیتا حاجیان در کنار فعالان محیط زیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«تا ثریا» در منزل آزیتا حاجیان



 

 

 

«تا ثریا» در منزل آزیتا حاجیان

   

تصویربرداری سریال «تا ثریا» در لوکیشن منزل آزیتا حاجیان، شخصیت اصلی سریال پیگیری می شود.

مجموعه "تا ثریا" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری اواسط تیرماه در تهران کلید خورد و تاکنون حدود ۳۵ درصد آن تصویربرداری شده است.

همچنین سیامک مهمان دوست همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین این پروژه است و بزودی چند بازیگر چهره نیز به گروه بازیگران آن اضافه خواهند شد.

با پایان تصویربرداری در لوکیشن خانه سرهنگ و بیمارستان مرکز توانبخشی گروه تولید این روزها در منزلی حوالی نیاوران تهران ضبط تصاویر را پی می گیرند.

این خانه در داستان، محل سکونت آزیتا حاجیان، زنی به نام ثریا و خانواده اش معرفی می شود. لیندا کیانی و الناز حبیبی در نقش دختران ثریا ظاهر خواهند شد و هومن سیدی و حسین مهری در نقش دامادهای این خانواده ایفای نقش خواهند کرد.

"تا ثریا" ماجرای زندگی زنی را روایت می کنیم که زندگی سالمی داشته و دو دختر خود را با سختی بزرگ کرده اما طی یک اتفاق درگیر مال حرام می شود و این اتفاق زندگی او را تحت الشعاع قرار می دهد.

نویسنده فیلمنامه این سریال ۳۰ قسمتی سعید فرهادی است که پیش از این سریال "عید امسال" بر اساس فیلمنامه ای از او توسط سعید آقاخانی کارگردانی شده بود.

همایون ارشادی، مهران احمدی، میرطاهر مظلومی، مجیدسعیدی، ارسلان قاسمی، علی صالحی، مهوش وقاری، نسرین نصرتی، صفا آقاجانی، امیر حمیدزاده و... دیگر بازیگران سریال "تا ثریا" هستند.

این سریال که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما تولید می شود قرار است نیمه دوم سال جاری روانه آنتن این شبکه شود..../تحلیل:شبکه ایران