اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوت نوروزی ایران از "علی اف"



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,دعوت ایران از الهام علی اف

 

اخبار سیاست خارجی  -  سایت رسمی ریاست جمهوری آذربایجان گزارش داد

دعوت نوروزی ایران از "علی اف"

سایت رسمی ریاست جمهوری آذربایجان از دیدار رسمی "الهام علی اف" رییس جمهوری آن کشور با "معاون وزیر امور خارجه ایران خبر داده است.

سایت رسمی ریاست جمهوری آذربایجان از دیدار رسمی "الهام علی اف" رییس جمهوری آن کشور با "معاون وزیر امور خارجه ایران خبر داده است.

به گزارش "تدبیر"، سایت خبری "وان نیوز" آذربایجان با اعلان خبر افزوده است که "ابراهیم رحیم پور" نماینده ویژه ایران در امور دریای خزر و معاون وزیر امور خارجه در دیدار با رییس جمهوری آذربایجان در مورد امکان گسترش روابط ایران و آذربایجان با او صحبت کرده است. دو طرف پیشاپیش فرارسیدن جشن نوروز را تبریک گفته اند."

این سایت آذربایجانی در ادامه می افزاید :"رییس جمهوری آذربایجان هم چنین از دعوت "روحانی" برای شرکت در مراسم جشن نوروز قدردانی کرد."
اخبار سیاست خارجی - تدبیر

 


ویدیو مرتبط :
آموزش 0 تا 100 فتوشاپ : ابزار تیره و روشن‌ کننده و اسفنج (dodge & burn & sponge) | قسمت 50

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش علی‌اف درباره سفرش به ایران



 اخبار,اخبار سیاست خارجی,روابط ایرا ن و آذربایجان

 
اخبار سیاست خارجی - علی‌اف سفرش به ایران را موفقیت‌آمیز خواند

رئیس جمهوری آذربایجان سفر اخیرش به تهران را بسیار موفقیت‌آمیز خواند.

به گزارش فارس، الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان پس از سفر به ایران در گزارش به کابینه وزیران، سفرش را بسیار موفقیت آمیز توصیف کرد.

وی با اشاره به اسناد امضا شده و تبادل‌نظر و مذاکرات صورت گرفته در جریان این سفر افزود: روابط دو کشور به سطح بالایی ارتقا خواهد یافت.

رئیس جمهور آذربایجان با مهم خواندن سفر و اشاره به فضای همکاری دوستی و صمیمیت حاکم بر مذاکرات گفت: در سفر به تهران ترکیب جدید کمیسیون مشترک تعیین شد و در آینده نزدیک اجلاس‌های آن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همه زمینه‌ها کارهای بسیار زیادی انجام خواهد شد، عنوان کرد: ما با ایران در سازمان‌های بین‌المللی همکاری فعالی داریم و روابط‌مان با کشورهای همسایه بسیار مثبت و نزدیک است.

علی اف روابط با همسایگان را اولویت سیاست خارجی جمهوری آذربایجان خواند و افزود: سوابق تاریخی از عوامل پیوند بین ما و همسایگان‌مان است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری آذربایجان مبتکر همکاری‌های سه جانبه در سطح منطقه‌ای بوده، عنوان کرد: همکاری‌های سه جانبه آذربایجان، ایران و ترکیه در سطح وزیران خارجه به طور منظم برگزار می‌شود.
 اخبار سیاست خارجی - فارس