اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوت مراجع از مردم برای شرکت در انتخابات


آیات عظام مکارم شیرازی،نوری همدانی،سبحانی وجوادی آملی مردم رابه حضور گسترده و پرشور درانتخابات دعوت کردند.

خبرگزاری صدا و سیما: آیات عظام مکارم شیرازی،نوری همدانی،سبحانی وجوادی آملی مردم رابه حضور گسترده و پرشور درانتخابات دعوت کردند.

آیت الله مکارم شیرازی شرکت در انتخابات را شرعا و اخلاقا لازم دانست و گفت: شرکت مردم در انتخابات میزان علاقه مندی آنها را به نظام و کشور نشان خواهد داد.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: همانگونه که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن لرزه براندام دشمن افکند ان شاء الله این حماسه بار دیگر با حضور و شرکت حماسی مردم در انتخابات 7 اسفند تکرار خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی هم صبح امروز در درس خارج فقه، در مسجد اعظم قم گفت: شرکت در انتخابات وظیفه دینی و اسلامی همه مردم است و نماد قدرت انقلاب اسلامی است.

ایشان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه دینی و اسلامی همه مردم است،گفت: مشارکت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است چون مربوط به عظمت نظام اسلامی است.

آیت الله نوری همدانی افزود: مردم باید با حضور پرشور خود در انتخابات، قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را به دشمنان اسلام و میهن نشان دهند.

ایشان با بیان اینکه قرآن کریم مومنان را به تعقل و تدبر دعوت کرده است گفت: باید دقیق باشیم و با هماهنگی و اتحاد به افرادی رای دهیم که معتقد به انقلاب و نظام اسلامی و پاسدار خون شهیدان باشند.

آیت الله سبحانی هم بر حضور پرشور مردم در انتخابات هفت اسفند تاکید کرد .

ایشان، انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز خواند و تصریح کرد:براساس آموزه های قرآن کسانی را باید انتخاب کرد که از مبانی فکری و عملی نیرومند ،معتقد واقعی به مبانی اسلام و اخلاق و امین باشند،فریب دیگران را نخورند و بتوانند برای کشور برنامه ریزی سازنده کنند.

آیت الله سبحانی افزود: امیدوارم مردم ایران همانند اجتماع شکوهمند بیست و دو  بهمن ،در انتخابات شرکت و بدون توجه به هیاهوها ،دقت کنند و افراد واجد این شرایط و کسانی را که به هیچ شکل از اسلام و قانون تجاوز نمیکنند، برگزینند .

آیت الله سبحانی انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز توصیف و ابراز امیدواری کرد این انتخابات همچون انتخابات گذشته پرشور و هیجان باشد.

آیت الله جوادی آملی هم در درس خارج فقه برحضورپرشور، حماسی وعقلی مردم همراه با انتخاب اصلح تاکید کرد.

ایشان با اشاره به انتخابات پیش رو برحضورپرشور،حماسی و عقلی همراه با انتخاب اصلح از روی دانش، تفکروعقل عملی مردم  تاکید کرد و گفت: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و افرادی را به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند که از هرلحاظ پاک باشند و بتوانند پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانند.


ویدیو مرتبط :
دعوت سعید حجاریان از خاتمی برای شرکت در انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون احمدی نژاد : در خوزستان از من برای شرکت در انتخابات مجلس دعوت کرده اند



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

معاون سابق رئیس جمهور در زمان محمود احمدی نژاد گفت: برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به جمع بندی نرسیده ام.

به گزارش مهر، سید احمد موسوی آخر این هفته به خوزستان سفر و حتی در نماز جمعه اهواز شرکت کرد تا شائبه حضورش در انتخابات دوباره دهان به دهان بچرخد و اصولا انسان های تاثیر گذار و مطرح همیشه با چنین گمانه زنی هایی مواجه هستند ولی او این موضوع را رد می کند.

سید احمد موسوی در گفتگو با رسانه های خوزستان می گوید: هنوز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی خبرگان رهبری به جمع بندی نرسیده ام و اصولا باید متوجه شوم که حضورم به عنوان نماینده در هر یک از این مجالس تا چه اندازه می تواند برای مردم استان خوزستان تاثیرگذار باشد.

وی می افزاید: در این مدت بزرگان، نخبگان، سران عشایر و بسیاری از چهره های سیاسی استان از من برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند ولی واقعیت امر این است که هنوز برای حضور در انتخابات مصمم نیستم چرا که شاید در شرایط فعلی تاثیر گذاری بیشتری برای استان خوزستان داشته باشم.

در مدت اخیر افراد فراوانی از سید احمد موسوی برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند چرا که حضورشرا به عنوان محور وحدت و رهبری نمایندگان برای احقاق حقوق از دست رفته استان موثر می دانند. موسوی در این چند سال اخیر سمت های کلیدی در استان و کشور داشته است.

نماینده سه دوره مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی احمدی نژاد، سفیر ایران در سوریه و رئیس سازمان حج و زیارت کشور از سمت هایی سید احمد موسوی به شمار می روند.

 

اخبار سیاسی - مهر