اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از محمد خاتمی برای نامزدی انتخابات



سید محمد خاتمی,شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از محمد خاتمی برای نامزدی انتخابات

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از سیدمحمد خاتمی برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دعوت کرد.

ژاله فرامرزیان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، با اجماع نظر از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی به عنوان نامزد اصلاح‌طلبات در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

اطلاعیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شرح زیر است:

« مردم شریف ایران، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پس از بررسی جوانب مختلف، پیرامون یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با عنایت به شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی و در پی نظرخواهی از نخبگان و فرهیختگان و گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در سراسر کشور و فعالان استان‌ها و تمایلات مردمی که طی یک سال گذشته با وجود مشکلات و محدودیت‌های مختلف صورت گرفت، در جلسه بیست‌وهفتم اسفندماه 1391 خود با اجماع نظر، از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمد خاتمی به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل می‌آورد و امیدوار است شرایط به گونه‌ای پیش برود که ایشان نامزدی در انتخابات پیش رو را بپذیرند.

مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم

حزب کارگزاران سازندگی ایران

انجمن اسلامی معلمان

مجمع نیروهای خط امام

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها

انجمن اسلامی جامعه پزشکان

حزب اراده ملت ایران

انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران

حزب اسلامی کار

مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی

انجمن اسلامی مهندسان

مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی

حزب مردم سالاری

حزب همبستگی ایران

حزب خانه کارگر

حزب جوانان ایران اسلامی

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی»

ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
غیر از دعوت * خاتمی * انتخابات * موج سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هادی خامنه‌ای رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد



هادی خامنه‌ای,شورای هماهنگی جبهه اصلاحات,حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای

هادی خامنه‌ای رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد

سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.

ژاله فرامرزیان رییس دوره‌ای پیشین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام این خبر ایسنا، اظهار کرد: ریاست دوره‌ای شورا از این پس بر عهده مجمع نیروهای خط امام است که دبیرکل آن آقای حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای هستند.

وی همچنین با اشاره به گزارش کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، افزود: گزارش این شورا مربوط به تاکید بر حضور آقای خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی است. ایشان فعلا نظر قطعی خود را اعلام نکردند و منتظرند رویکردهایی که می‌تواند زمینه‌ساز حضور ایشان باشد در جهت مثبت شکل بگیرد.

فرامرزیان در ادامه ابراز عقیده کرد: رویکردهای فعلی باید تغییر پیدا کند تا این احساس در ایشان به وجود آید که می‌توانند به این جمع‌بندی برسند که با حضورشان تغییرات مثبتی را رقم می‌زنند. تصمیم ایشان بستگی به شرایط دارد، اما هنوز مختصاتی که نشان دهنده تغییر رویکردها برای حضور ایشان باشد، شکل نگرفته است.

وی همچنین از ارائه گزارش‌های کمیته‌های استانی درباره دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در رابطه با شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست شب گذشته این شورا خبر داد./ایسنا