اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوا منجر به قتل شد



اخبار حوادث - دعوا منجر به قتل شد

نوجوانی 17 ساله که در پی فحاشی و درگیری خیابانی جوانی 18 ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس شهرستان لاهیجان استان گیلان دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع خیابانی منجر به قتل ماموران کلانتری 11 لاهیجان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد دو نوجوان پس از درگیری لفظی با هم به نزاع پرداختند که در این نزاع جوان 18 ساله بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه اش مجروح شده که در اثر شدت جراحات متاسفانه در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان اظهار کرد: با متواری شدن قاتل، ماموران کلانتری 11 لاهیجان تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کرده و با انجام تحقیقات پلیسی در کمتر از 24 ساعت قاتل را شناسایی کرده و پس از اخذ دستور مقام قضایی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ قاسمی افزود: متهم به قتل که نوجوانی 17 ساله بود در تحقیقات پلیسی و با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به قتل این جوان در پی فحاشی و اختلاف خیابانی اعتراف کرد.

وی ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، خاطر نشان کرد: نزاع اعم از فردی و دسته جمعی یکی از آسیب های اجتماعی است که امنیت عمومی را تحت تاثیر قرار می دهدو هیچ تضمینی وجود ندارد که پرخاشگری و خشونت در یک مکان به یک نزاع منجر به ضرب و جرح و حتی یک قتل نفس تبدیل نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه همین نزاع ها تاکنون بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده و عده ی زیادی از افراد نیز به خاطر نداشتن تسلط بر رفتار خود هم اکنون در حبس به سر می برند، افزود: بسیاری از قتل ها بدون برنامه ریزی قبلی و به وسیله استفاده از چاقو رخ داده است و متهمان پس از ارتکاب قتل از اقدام خود پشیمان می شوند و آرزو می کنند که کاش چاقویی به همراه نمی داشتند.
اخبار حوادث -  جام جم آنلاین 

 


ویدیو مرتبط :
دعوا منجر به قتل وحشتناک..!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوا سر غذا منجر به قتل پدر پاکدشتی شد


پسر جوانی که به خاطر غذا با پدرش درگیر شد و او را به قتل رساند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پسر جوانی که به خاطر غذا با پدرش درگیر شد و او را به قتل رساند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

دهم فروردین سال جاری ماموران پلیس پاکدشت در جریان کشف جسد مردی میانسال داخل خودرواش در حاشیه شهر قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران و انجام تحقیقات مشخص شد که این مرد پس از درگیری با پسرش، با ضربات چاقو کشته شده و به این مکان منتقل شده است. بنابراین تحقیقات برای شناسایی پسر این مرد آغاز شد و در نهایت ماموران پسر کوچکتر مقتول را دستگیر کردند.

این پسر در بازجویی ها به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: دو روز مانده به عید با پدرم درگیر شدم. آن روز درحالیکه مادر و خواهرم برای خرید بیرون رفته بودند، من می خواستم غذا بخورم. ولی پدرم گفت این غذای من است. من هم به بیرون از خانه رفتم. ولی وقتی برگشتم متوجه شدم مقداری از غذا باقیمانده است. برای همین رفتم که آن را بخورم، اما پدرم باز هم شروع کرد به ناسزا گفتن. او به همسر و فرزندم ناسزا گفت. برای همین به شدت عصبانی شدم و با چاقو به سراغش رفتم و 8 ضربه به او زدم. بعد از آن هم جسدش را در یکی از سوله های کارخانه ای که پدرم در آنجا سرایدار بود، رها کردم.

با اعترافات این پسر پرونده وی برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز این پسر در این شعبه محاکمه شد. در این جلسه برادر و خواهر متهم از دادگاه تقاضای قصاص کردند.

در ادامه متهم نیز از خودش دفاع کرد و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم نهایی در این خصوص را صادر کنند.