اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوای فوتبالیست‌ها سر خوانندگی و آرایش!


بازیکنان نفت آبادان و فولاد خوزستان به مصاحبه علیه یکدیگر ادامه می‌دهند.

صبح بخیر: بازیکنان نفت آبادان و فولاد خوزستان به مصاحبه علیه یکدیگر ادامه می‌دهند.

 پس از دیدار صنعت نفت آبادان برابر فولاد که با برتری آبادانی ها همراه بود دو بازیکن سرشناس به درگیری رسانه ای با یکدیگر پرداختند.

بختیار رحمانی کاپیتان فولاد پس از این بازی اعلام کرد که حسین کعبی به زبان عربی از هم تیمی هایش خواسته است که او را بزنند.

کعبی نیز در واکنش به اظهارات رحمانی تاکید کرد بهتر است او به جای فوتبال برود به خوانندگی اش بپردازد(چندی پیش یک کلیپ موسیقی از این بازیکن در فضای مجازی منتشر شد) دعوای رسانه ای این دو بازیکن به اینجا ختم نشده و اخیرا رحمانی در واکنش به اظهارات کعبی تاکید کرده است که اگر خواننده شود بهتر از این است که مرد باشد و آرایش کند!

دعوای فوتبالیست‌ها سر خوانندگی و آرایش!


ویدیو مرتبط :
تصاویر دیدنی از سر به سر گذاشتن و دعوای خروس و طاووس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» ...



دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» پایان گرفت

 

دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» پایان گرفت .فیلم پرشس که موضوع دردناکی دارد، بر اساس رمانی به نام «پوش»ساخته شده است. «مونیک» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و «جفری فلچر» فیلمنامه نویس آن هم جایزه بهترین فیلمنامه نویسی را به دست آورد.

دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» که بین دو شرکت فیلمسازی در گرفته بود، از سوی دادگاه وارد دانسته نشد. دو کمپانی فیلمسازی «لایونزگیت فیلمز» و «واینستاین» در ماه فوریه ۲۰۰۹ از یکدیگر برای مالکیت فیلم پرشس که برنده دو جایزه اسکار هم شده، شکایت کردند.

به نقل از آسوشییتد پرس –«متییو گرشمن» وکیل شرکت لاینزگیت گفت این دعوای حقوقی به خوبی و خوشی تمام شد، ولی از ارائه جزئیات بیشتر در این مورد خودداری کرد. فیلم پرشس که موضوع دردناکی دارد، بر اساس رمانی به نام «پوش» ساخته شده است. «مونیک» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و «جفری فلچر» فیلمنامه نویس آن هم جایزه بهترین فیلمنامه نویسی را به دست آورد، علاوه بر این که در دو رشته دیگر هم نامزد جایزه اسکار شده بود.

خبرگزارى ایلنا