اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوای دسته جمعی بندر ترکمن یک قربانی 19 ساله داشت



فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن استان گلستان از مرگ جوان 19 ساله در یك نزاع دسته جمعی و دستگیری قاتل در كمتر از 24 ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین گلوی فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: چند شب گذشته در راستای تماس‌های مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 با موضوع نزاع و درگیری در یكی از خیابان‌های شهرستان بندرتركمن، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مراجعه به محل درگیری، مطلع شدند كه این حادثه 3 مجروح داشته و مجروحان توسط عوامل امدادی به مركز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن تصریح كرد: در ادامه پیگیری ماموران، پزشك معالج مجروحان در بیمارستان اعلام كرد كه یكی از مجروحان كه پسری 19 ساله بوده، به دلیل شدت جراحات وارده در ناحیه قفسه سینه كه توسط شی تیزی این جراحت وارد شده بود، جان خود را از دست داد.

سرهنگ گلوی با اشاره به اینكه ماموران در محل حادثه یك دستگاه موتورسیكلت سوخته را كشف كردند، تاكید كرد: پس از بهبودی یكی از مجروحان و اخذ اظهارات وی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری ضارب وارد مرحله جدیدی شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت متهم 28 ساله را عصر روز گذشته شناسایی و طی یك عملیات پلیسی دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن اظهار داشت: متهم در تحقیقات تكمیلی به بزه انتسابی خود اعتراف كرد و همچنین علت وقوع این درگیری نیز عدم توانایی ضارب در كنترل رفتار تشخیص داده شده است.

سرهنگ گلوی خاطر نشان كرد: پس از تكمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
سرود مراسم عروسی دسته جمعی بندر پل- بسیار جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز دسته‌جمعی 3 مرد هندی به دختر 19 ساله



تجاوز دسته‌جمعی 3 مرد هندی به دختر 19 ساله

پلیس هند از وقوع یك تجاوز دسته‌جمعی دیگر و مورد تجاوز قرار گرفتن یك دختر نوزده ساله خبر داد.

بنا بر اعلام پلیس «بنگلور»، سه مرد ناشناس با حمله به این دختر، او را مورد تجاوز قرار دادند و متواری شدند.

قربانی این حادثه به پلیس بنگلور گفت: پنجشنبه‌شب در خیابان منتظر اتوبوس بودم كه این سه مرد به من حمله كرده و مرا مورد تجاوز قرار دادند.

این دختر افزود: پس از این‌كه متجاوزان مرا رها كردند، موضوع را به پلیس اطلاع دادم و می‌توانم یكی از این سه مرد را شناسایی كنم.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، پلیس محلی بنگلور در حال بررسی ادعاهای این دختر و دستگیری عاملان این حادثه است./ایسنا