اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوای امیر و فتح الله زاده علنی می شود؟


گفته می شود امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده از فصل گذشته با هم مشکل دارند. اختلافی که هیچ وقت علنی نشد و این دو نفر سعی می کردند در مصاحبه هایشان از هم تعریف کنند.

روزنامه تماشا: سرمربی استقلال انتظار داشته بعد از مصاحبه علیپور، علی فتح الله زاده از او حمایت می کرد. روز چهارشنبه علیرضا علیپور، دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال گفته بود که به قلعه نویی و باشگاه استقلال یک هفته فرصت می دهد تا در مورد ارتباط استفاده از توپ های آل اشپورت در لیگ و مافیای فوتبال مدارک خود را به این هیئت ارسال کنند اما فتح الله زاده نسبت به این مسئله هیچ واکنشی نشان نداد.

همین موضوع باعث شد تا قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با داماش تلویحا از مدیرعامل تیمش انتقاد کند: «از نجف نژاد تشکر می کنم. در این چند روز که به من خیلی حمله شد، رئیس هیئت مدیره استقلال با اینکه درگیر انتخاب کابینه بود مصاحبه خوبی انجام داد که جای تشکر و تقدیر دارد. من که نگفته بودم او مصاحبه کند ولی ناراحتم این همه به من حمله شد اما کسی مصاحبه نکرد. تعجب کردم که نجف نژاد با آن همه مشغله آن مصاحبه را کرد که باید از او تشکر کنم.»

دعوای امیر و فتح الله زاده علنی می شود؟

گفته می شود امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده از فصل گذشته با هم مشکل دارند. اختلافی که هیچ وقت علنی نشد و این دو نفر سعی می کردند در مصاحبه هایشان از هم تعریف کنند. در فصل نقل و انتقالات فتح الله زاده مجتبی جباری را که بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی است، از لیست کنار گذاشت تا مشخص شود اهمیتی به خواسته های سرمربی تیمش نمی دهد.

در مورد نکونام هم گفته می شد سرمربی استقلال علاقه ای به ماندنش نداشت اما پافشاری فتح الله زاده باعث شد که کاپیتان تیم ملی قراردادش را تمدید کند.

امیر قلعه نویی در این مدت بارها از سلطانی فر به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان حمایت کرده بود شاید با این تصور که در وزارت او فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نخواهد بود و احتمالا محمدحسین قریب یا داریوش مصطفوی جایش را خواهند گرفت. شاید به همین دلیل هم باشد که فتح الله زاده در این مدت حتی یک مصاحبه هم در حمایت از سلطانی فر نکرده بود.

فتح الله زاده در پاسخ به صحبت های قلعه نویی به اوج نیوز گفت که احساس نکرده سرمربی تیمش مظلوم واقع شده است: «من احساس نکردم که امیرخان نیاز به حمایت دارد. او خودش وارد است و خوب می تواند مصاحبه کند و حقش را بگیرد. احساس نکردم قلعه نویی مظلوم واقع شده باشد. البته اعتقاد دارم این بحث ها او را به حاشیه نزدیک می کند. آقای علیپور هم رفیق ماست. خود آقای علیپور با امیرخان رفیق است. در کل با این بحث ها مخالفم و معتقدم بیشتر استقلال آسیب می بیند تا طرف مقابل لذا آقای قلعه نویی هم تمرکزش را روی تیم بگذارد بهتر است. در جاهای دیگر آدم داریم که مسائل را پیگیری کند.»


ویدیو مرتبط :
دعوای فتح الله زاده با فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی نارضایتی فتح الله زاده از مظلومی علنی می‌شود



فتح الله زاده,اخراج فتح الله زاده,اخراج مظلومی,انتخاب مربی جدید استقلال,لیگ قهرمانان آسیا

 

وقتی نارضایتی فتح الله زاده از مظلومی علنی می‌شود

چه کسی هدایت استقلال را به عهده می گیرد؟ پورحیدری، گزینه موقت تا پایان فصل

از چند روز قبل هم بحث تغییر پرویز مظلومی به اوج رسیده بود. اما حالا همه‌چیز علنی شده. مظلومی حالا فقط در صورتی در استقلال می‌ماند که هم بتواند قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد که با شرایط فعلی جدول تقریبا دست نیافتنی به نظر می رسد، هم اینکه بتواند تیمش را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالا ببرد که آن هم با توجه به شکست خانگی دیروز سخت تر از همیشه است.

 

سرویس ورزشی «فردا»: شکست دور از انتظار و خانگی استقلال مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا، سرآغاز اتفاقات تازه‌ای در تیم آبی‌پوش تهرانی خواهد بود. اوج‌گیری شعار هواداران علیه پرویز مظلومی، تشویق‌های مدام امیر قلعه‌نویی و از همه مهم‌تر، اظهارنظر تند علی فتح‌الله‌زاده خطاب به کادرفنی، موضوعاتی نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد:« هوادار باید معترض باشد. وقتی تیمش خوب بازی نمی‌کند این حق را دارد که اعتراض کند. من به عنوان مدیرعامل روحیه خودم را حفظ می‌کنم اما هواداران جوان هستند و نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند. از تیم راضی نیستم. در واقع باید بگویم که از هیچ کس راضی نیستم. وقتی ما یک مهاجم می‌گذاریم نمی‌توانیم کاری کنیم. حتما کادر فنی را جریمه می‌کنم. این نتیجه در تهران قابل قبول نیست. لیگ قهرمانان آسیا برای ما مهم است. من تا جایی از مظلومی حمایت می‌کنم که استقلال از لیگ قهرمانان حذف نشود. البته پیش از آنکه کار به حذف شدن برسد، تصمیم‌گیری می‌کنم.»

 

از چند روز قبل هم بحث تغییر پرویز مظلومی به اوج رسیده بود. اما حالا همه‌چیز علنی شده. مظلومی حالا فقط در صورتی در استقلال می‌ماند که هم بتواند قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد که با شرایط فعلی جدول تقریبا دست نیافتنی به نظر می رسد، هم اینکه بتواند تیمش را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالا ببرد که آن هم با توجه به شکست خانگی دیروز سخت تر از همیشه است. در این شرایط طبیعی است که امیر قلعه‌نویی بیشتر از همیشه به نیمکت استقلال نزدیک باشد. او البته به واسطه حضور تراکتورسازی در کورس قهرمانی قطعا تا پایان فصل از این تیم جدا نخواهد شد اما با شرایط تازه‌ای که به وجود آمده، حتی حضور مظلومی تا پایان بازی‌های لیگ هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته. در این شرایط منابع نزدیک به باشگاه استقلال می‌گویند که پس از برکناری احتمالی مظلومی، منصور پورحیدری به عنوان جانشین موقت او تا پایان فصل هدایت استقلال را به همراه هنکه آلمانی برعهده خواهد داشت. او کسی است که نه مظلومی می‌تواند پس از برکناری‌اش علیه او موضع گیری کند و نه هواداران استقلال با حضورش مشکلی دارند.

 

با این حال قلعه‌نویی هم از حالا مشغول بستن تیم فصل آینده‌اش در استقلال است و جالب اینکه 5 بازیکن فعلی تراکتورسازی گزینه‌های او را برای حضور در استقلال تشکیل می دهند. سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی، محمد ابراهیمی، رودریگو توسی و فلاویو لوپز، بازیکنانی هستند که قلعه‌نویی قصد دارد آنها را همراه با خودش به استقلال ببرد. حالا باید منتظر ماند و دید که این معادلات عجیب و غریب چه زمانی به صورت رسمی در رسانه‌ها منعکس خواهد شد./فردانیوز