اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دشمن در جنگ نرم عناصر ارزشی نظام را هدف قرار داده است



 

 دشمن در جنگ نرم عناصر ارزشی نظام را هدف قرار داده است

 

 

سردار مسعود جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا " در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهارداشت: در جریان فتنه اخیر یكی از تلاش‌هایی كه دشمن به طور سازمان یافته وارد شد، سوء استفاده و استفاده ابزاری از موضوعات مربوط به خانواده شهدا ارزش‌های دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم تلاش می‌كند،‌ قدرت نرم ملت را تحت تاثیر قرار ‌داده و عناصر طلایی نظام از جمله دفاع مقدس را مورد هدف قرار دهد.

سردار جزایری افزود: دشمن در تلاش است تا با استفاده از مباحث مربوط به دفاع مقدس به اهداف خود برسد و لازم است كه رسانه‌ها تلاش كنند و مراقب باشند تا به این عناصر اصلی نظام اسلامی خدشه‌ای وارد نشود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تلاش دشمن برای جذب برخی خانواده شهدا خاطرنشان كرد: طبیعی است كه در یك مناقشه و جنگ‌ عده‌ای تلاش می‌كنند كه با دست یازیدن به ابزارهای مختلف اهداف خود را پیش می‌برند.

سردار جزایری اظهار داشت: شهدا نباید وجه المصالحه قرار گیرند چرا كه آنها جان خود را در راه امام، انقلاب و ولایت فقیه فدا كردند لذا همه آحاد ملت به ویژه خانواده شهدا باید توجه خاصی به حفظ این فرهنگ داشته باشند.../توانا


ویدیو مرتبط :
هدف دشمن در جنگ نرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسین شریعتمداری: دشمن در ضعیف‌ترین حالت و نظام اسلامی در مقتدرترین وضعیت قرار دارد



 

 

weakest enemy state and the Islamic system in the status of the Most Powerful

 

مدیر مسوول روزنامه كیهان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، آن‌هایی كه نقشه راه در اختیار داشتند، تمامیحركات و نقشه‌های سران فتنه را پیش بینی می‌كردند و از این رو در میدان دشمن بازی نكردند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین شریعتمداری با بین این‌كه باید با هوشیاری دشمن را به صورت دائمی رصد كرد، افزود: وظیفه امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه تبلیغ و ابلاغ اسلام ناب محمدی و بصیرت بخشی به جامعه اسلامی است.

 

این فعال سیاسی با بیان این‌كه دشمن در ضعیف‌ترین حالت ممكن و نظام اسلامی در مقتدرترین وضعیت قرار دارد، اظهار كرد: از آنجا كه ایدئولوژی انقلاب اسلامی بر خلاف سایر انقلاب‌ها به همراه انقلاب نیامده و برخاسته از اسلام است و مردم این ایدئولوژی را می‌شناسند، تحریف انقلاب كار سخت و غیرممكنی است.

 

وی با اشاره به این‌كه درگیری ما با نظام سلطه ماهوی است و تا زمانی كه پای اصول خود بایستیم دشمنی‌ها ادامه دارد، گفت: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن در نبرد همه جانبه نظامی و تجریم اقتصادی، جنگ نرم را آغاز كرده و درصدد است با مدیریت بر رسانه‌ها بر افكار عمومی اثر گذاشته و ملت ایران را از ادامه این راه مایوس و متزلزل كند.

 

شریعتمداری به تحلیل بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا پرداخت و گفت: این بیداری با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران شكل گرفته است./ایسنا