اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دسیسه‌ای برای قتل شوهر



ازدواج اجباری و عشق نافرجام انگیزه‌ای شد تا زن جوان پس از برقراری رابطه با مرد غریبه، نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ما، رازهای زندگی شیرین وقتی فاش شد که در جلسه رسیدگی به پرونده قتل شوهر این زن، متهم ردیف اول برای دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت و از برقراری رابطه با شیرین سخن گفت.


نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه١١٣ دادگاه کیفری‌ استان تهران برگزار شد، گفت: «کیومرث -متهم- اوایل سال‌جاری مردی به‌نام حامد را کشته است. این قتل با همدستی شیرین - همسر حامد- اتفاق افتاده و از نظر دادسرا با توجه به مدارک موجود در پرونده، دفاع غیرموجه متهمان و ادله جمع‌آوری‌شده علیه آنها درخواست صدور حکم قانونی دارم.»


سپس پدر مقتول به‌عنوان ولی‌‌دم از طرف خود و نوه‌اش درخواست صدور حکم قصاص کرد. او در توضیح ماجرا گفت: «من در جریان رابطه پسرم و عروسم نبودم و نمی‌دانم آنها چه مشکلاتی داشتند اما پسرم مردی زحمتکش بود و خیلی به خانواده‌اش علاقه ‌داشت و بعد از قتل حامد فهمیدم شیرین با مردی به نام کیومرث از قبل رابطه داشت و آنها با هم نقشه قتل پسرم را کشیده‌اند.»


سپس کیومرث در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: «سال‌ها بود شیرین را می‌شناختم. با پدر و مادرش و بعد هم خودش همسایه‌ بودیم اما ارتباطی نداشتیم تا اینکه اسفند سال گذشته من به او شماره‌ تلفن دادم و اینطوری بود که با هم ارتباط برقرار کردیم. یک روز مرا به خانه‌اش دعوت کرد و آنجا بود که فهمیدم چقدر با شوهرش اختلاف دارد. می‌گفت از شوهرش کتک می‌خورد و به‌زور همسر او شده‌ است.

 

شیرین برایم از گذشته‌اش گفت، از اینکه پسری را دوست داشت و عاشق او بود اما خانواده‌اش وادارش کردند با حامد ازدواج کند. شیرین بعد از مدتی گفت دیگر حامد را دوست ندارد و می‌خواهد شوهرش بمیرد. این حرف را وقتی زد که شوهرش پیامک‌ها را دیده و او را کتک زده‌ بود. او از من خواست قتل را انجام بدهم.

 

من که ورشکسته‌ بودم و شیشه می‌کشیدم، به این زن هم دلبسته شده بودم اما فکر نمی‌کردم پیشنهادش برای قتل خیلی جدی باشد. تصورم این بود که او می‌خواهد کاری کند که من به او ابراز علاقه کنم. تصمیم گرفتم به حامد بگویم برایش کار پیدا کرده‌ام و از این طریق او را از خانه بیرون بکشم.

 

شیرین روز حادثه چندبار به من زنگ زد و گفت شوهرش بیرون است و از من خواست کار را تمام کنم من که مواد کشیده‌ بودم خیلی اتفاقی حامد را در خیابان دیدم. او اصرار کرد سوار ماشین شوم، من هم قبول کردم، وقتی سوار شدم ضربه اول را زدم و بعد هم ضربات بعدی را وارد کردم و کار تمام شد. وقتی او را کشتم شیرین دوباره با من تماس گرفت و من هم گفتم شوهرش را کشته‌ام.»


سپس شیرین در جایگاه قرار گرفت. او اتهامش را قبول نکرد و گفت: «این کیومرث بود که به زندگی من حسادت می‌کرد و وارد زندگی‌ام شد. با خودم گفتم چندماهی می‌ماند و بعد می‌رود. گفته‌ بود شوهرم را می‌کشد اما حرف‌هایش را باور نمی‌کردم. من نمی‌خواستم زندگی‌ام را از دست بدهم. باردار بودم و یک فرزند هم داشتم بعد از اینکه کیومرث حامد را کشت، از ترس به ماموران چیزی نگفتم تا اینکه خودشان متوجه شدند و مجبور به اعتراف شدم.»


متهم با توجه به اینکه هشت‌ماهه باردار است در ادامه اعلام کرد نمی‌تواند بیشتر از این به سوالات پاسخ دهد و قضات نیز عذر او را پذیرفتند و از وکیلش خواستند از موکلش دفاع کند. سپس با توجه به اینکه اتهام زنای محصنه در این پرونده متوجه هر دو متهم شده ‌بود، ادامه رسیدگی غیرعلنی اعلام شد و با پایان جلسه رسیدگی، قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو مرتبط :
بلند کردن شوهر روی هوا!-شوهر داری به سبک نوین!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت



 

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت.عصر سه شنبه ـ ۳۰ شهریور ـ زن میانسالی وحشتزده با اورژانس تماس گرفت و برای نجات جان همسرش از آنها درخواست كمك كرد. دقایقی بعد كه امدادگران به خانه احمد

 

ـ ۵۷ ساله ـ در شهرك ولیعصر رسیدند پس از معاینات دریافتند مرد میانسال بر اثر اصابت ضربه كارد به قفسه سینه و خونریزی شدید جان باخته است. بنابراین بلافاصله موضوع را به مأموران كلانتری ۱۵۳ اطلاع دادند.

حسین روشن ـ بازپرس كشیك ویژه قتل ـ همراه مأموران كلانتری در محل حادثه حاضر شده و به بررسی جنایت پرداخت.

همسر مقتول در نخستین بازجویی ها ضمن اعتراف به قتل گفت: من و همسرم با داشتن سه فرزند با هم اختلاف داشتیم.

امروز نیز وقتی همسرم به خانه آمد حالت عادی نداشتم و او شروع به بهانه جویی كرد كه من با عصبانیت با كاردی كه جلوی دستم بود، ضربه ای به سینه اش زدم.

بدین ترتیب پس از انتقال جسد به پزشكی قانونی، متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

روزنامه ایران