اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دست رد رونالدینیو به 5/4 میلیون یورو


رونالدینیوˈ برزیلی، بهترین بازیکن فوتبال آمریکای جنوبی در سال 2013 به رقم پیشنهادی تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه برای بازی در این تیم نه گفت.

ایرنا: به گزارش پایگاه خبری حریت، مذاکرات چند روزه برادر رونالدینیو که مدیر برنامه وی نیز می باشد برای پیوستن رونالدینیو برزیلی به تیم بشیکتاش دیشب بدون نتیجه به پایان رسید.

رونالدینیو قرار بود با عقد قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه شش میلیون یورو به تیم بشیکتاش بپیوندد ولی این باشگاه ترکیه ای به دلیل پیدا نکردن منابع مالی تامین کننده ؛ رقم پیشنهادی 5/4 میلیون یورویی ارائه کرد که رد شد.

بهترین بازیکن فوتبال آمریکای جنوبی در سال 2013 به بشیکتاش تا امشب فرصت داده است که تصمیم نهایی خود را اعلام کند.


ویدیو مرتبط :
رونالدینیو در یک قاب(از دست ندین!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی کاندیداتوری را رد کرد: به عنوان یك مشاور در کنار نظام خواهم بود/ سرمایه‌های از دست رفته كشور نتیجه باندبازی منحرفان است



هاشمی رفسنجانی: سرمایه‌های از دست رفته کشور نتیجه قدرت‌طلبی و باندبازی منحرفان است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در حال حاضر وجود احزابی همچون حزب جمهوری اسلامی لازمه عملی کردن خواست ملی در سطوح بالای نظام است گفت: باید تلاش کنیم سرمایه‌های از دست رفته کشور که نتیجه قدرت‌طلبی و باندبازی منحرفان و زورگویان است، دوباره احیا شود.

 

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی,کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی

به گزارش مهر، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از استانداران اسبق کشور، آنها را «نیروهای مخلص و دلسوز نظام و کشور» خواند.

وی با اشاره به سابقه تلاش و کوشش‌ های بی‌ وقفه آنان برای پیشرفت، آبادانی و سازندگی ایران اسلامی افزود: استفاده از توان، تجربه و دانش نخبگان و مدیران سابق کشور نیازمند سازماندهی و ایجاد ساختاری مردمی و حکومتی است تا بتوان از توانمندی‌های پراکنده سرمایه‌های انسانی کشور به نحوه مفید بهره برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستجات، جمعیت‌ها و احزاب قوی و فراگیر را زمینه و بستر مناسبی برای گردهمایی و هماهنگی نخبگان و مدیران ادوار گوناگون نظام اسلامی و نیز دلسوزان و وفاداران به انقلاب اسلامی خواند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با ابراز تأسف از عدم تحمل احزاب اصیل، مردمی و فراگیر در کشور، افزود: در حال حاضر وجود احزابی همچون حزب جمهوری اسلامی با فراگیری کشوری، نیازی اساسی برای سازماندهی تقاضاهای بخش‌ های گوناگون جامعه و تهیه برنامه‌های کارشناسی و کارآمد و نیز عملی کردن خواست ملی در سطوح بالای نظام است.

وی در تشریح موفقیت‌های پس از جنگ و عبور کشور از بحران و خرابی به سمت توسعه و پیشرفت، عواملی چون همراهی کامل ملت با مسئولان نظام، هماهنگی و همدلی ارکان مختلف کشور از صدر تا ذیل، همکاری قوای کشور برای سازندگی کشور اشاره و تأکید کرد: باید تلاش کنیم سرمایه‌های از دست رفته کشور که نتیجه قدرت‌طلبی و باندبازی منحرفان و زورگویان است، دوباره احیا شود و این جز با صداقت، شجاعت و بازگشت از مسیر اشتباه و جبران مافات امکان‌پذیر نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری مردم ایران را دوستدار و وفادار به نظام و انقلاب خواند و تصریح کرد: باید خواست‌های به حق مردم که همان آرمان‌های اصیل انقلاب و امام راحل(ره) است، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به درخواست‌های مکرر جمع حاضر برای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری، از حسن ظن و تلاش دلسوزانه آنان برای گسترش مشارکت عمومی و تقویت پایه‌های نظام و انقلاب تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا فردی صالح، کارآمد و دارای اندیشه و مقبولیت مردمی و قوی پا به عرصه بگذارد و بنده نیز تمام توان خود را همچون گذشته به عنوان یک مشاور برای نظام و در جهت خواست‌های مردم به کار خواهم برد.

در ابتدای این دیدار برخی استانداران اسبق دیدگاه‌های خود را پیرامون اوضاع کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در محورهای زیر بیان کردند:

- لزوم هزینه کردن توان، سرمایه و آبروی شخصیت‌های مؤثر نظام همچون هاشمی رفسنجانی برای برون‌رفت کشور از مشکلات موجود

- سرایت تضعیف انسجام ملی به نخبگان و افراد باتجربه کشور و جایگزینی فرد محوری به جای کارجمعی و سیستمی

- تضعیف احزاب و عدم تحمل کار جمعی در کشور

- قرار گرفتن در وضعیت سال پایانی دفاع مقدس پس از گذشت دو دهه از پایان جنگ تحمیلی

- غلبه بر مشکلات تنها با حضور نامزدهای قوی و ملی امکان‌پذیر است

- آینده مدیریت کشور فارغ از حاکمیت جناحی نیازمند کارآمدی و اثربخشی است

- خسارت معنوی و اخلاقی کشور بیش از سایر حوزه‌ها بوده و بیشترین ضربه را روحانیت متحمل شده است

- نیاز به عزم ملی و حرکتی انقلابی برای حل مشکلات و معضلات داریم

- غربت آدمیان، محجوریت عالمان، انزوای مجربین و ایثارگران، بی‌توجهی به سازمان‌های مردم‌نهاد، فقر فرهنگی و اختلافات داخلی آفات کنونی کشور است./مهر