اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستیار دنیزلی تمدید کرد


دستیار مصطفی دنیزلی در تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید كرد. خبرگزاری ایسنا: دستیار مصطفی دنیزلی در تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید كرد.


محسن عاشوری كه فصل گذشته دستیار اول مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود، امروز (سه‌شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را برای یك فصل دیگر تمدید كرد.

 تمدید قرارداد عاشوری می‌تواند نشان دهنده بازگشت دنیزلی به جمع سرخپوشان باشد، هرچند او هنوز به تهران برنگشته است. گفته می‌شود دنیزلی به احتمال فراوان جمعه به ایران برگردد.


ویدیو مرتبط :
بلندگوی جدید دستیار صوتی کورتانا به عنوان یک دستیار هوشمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید نمایشگاه مکتب نگارگری تجویدی‌ها



 

 

تمدید نمایشگاه مکتب نگارگری تجویدی‌ها

 

زمان بازدید از نمایشگاه مروری بر چند دهه آثار نگارگری، تذهیب و مینیاتور تجویدی‌ها تا ۱۷ خرداد تمدید شد.


به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این مؤسسه زمان بازدید از نمایشگاه خاندان و شاگردان تجویدی را تا ۱۷ خرداد تمدید کرد.



استقبال علاقمندان و ایجاد فرصت و امکانی به منظور مراجعه بازدیدکنندگانی که تاکنون نتوانسته‌اند از آثار شاخص و منحصربفردی از چند دهه نگارگری، مینیاتور و تذهیب مکتب احیاگر این هنرهای اصیل سنتی در دوران معاصر از نزدیک مشاهده کنند، موجب شده تا این مؤسسه چند روز دیگر این فرصت را در اختیار علاقمندان قرار دهد.



بسیاری از آثار عرضه شده در این نمایشگاه از موزه‌های ملی، هنرهای معاصر و مجموعه‌های شخصی انتخاب و جمع‌آوری شده است..../ خبرگزارى مهر