اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری 8 نفر دیگر در ارتباط با فساد بانکی



 

دستگیری 8 نفر دیگر در ارتباط با فساد بانکی

 

دادستان کل کشور و ناظر پرونده فساد بانکی در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری که این بانکها و واحد حراست آنها با مسئولین و دست اندرکاران رسیدگی به پرونده فساد بزرگ بانکی به عمل آوردند از آنها خواست به همکاری‌های خود شتاب بیشتری بدهند .

بنا به گزارش واصله ، حاضرین در نشست که از روئسا و مسوولین حراست بانکهایی بودند که مجموعه ها و شرکتهای مرتبط با فساد بانکی اخیر به آنها مراجعه کرده یا در حوزه هایی مانند LC ، اعتبارات و تنزیل‌ها اقدام نموده و بدهی هایی به جا گذاشته بودند.

در ادامه نشست مسئولین بانکها با اعلام آمادگی در جهت ادامه و تقویت همکاری در این زمینه ، ابراز داشتند با سرعت بیشتری به همکاریها در جهت تأمین موارد خواسته شده اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه ای دادستان کل کشور نیز خواستار آن شد که مراقبتهای بیشتری نسبت به آسیب پذیری بانکها صورت گیرد تا از به وجود آمدن موارد مشابه پیشگیری گردد.

منبع آگاهی که این خبر را به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعلام نمود همچنین از دستگیری 8 نفر از مرتبطین و همکاران حلقه فساد بزرگ بانکی در روز گذشته خبر داد و اضافه نمود با سرعت یافتن تحولات و پیگیرهای معموله در این پرونده ، انشاءاله ابعاد دیگری از ابهامات آن به زودی برطرف خواهد گردید..../تحلیل:انتخاب


ویدیو مرتبط :
افشاگری های جدید مربود به فساد بانکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 18 نفر در ارتباط با انفجار معدن در ترکیه



اخبار ,اخبار حوادث ,دستگیری 18 نفر در ارتباط با انفجار معدن در ترکیه

 

اخبار حوادث - دستگیری 18 نفر در ارتباط با انفجار معدن در ترکیه

پلیس ترکیه ۱۸ نفر از جمله مدیران یک شرکت را در ارتباط با انفجار معدن سوما که به کشته شدن بیش از ۳۰۰ نفر منجر شد، بازداشت کرد.

به گزارش اسکای نیوز، پلیس ترکیه 18 نفر از جمله مدیران یک شرکت را در ارتباط با انفجار معدن سوما که به کشته شدن بیش از 300 نفر منجر شد بازداشت کرد.

دولت ترکیه گفته است، در اثنای انفجار در این معدن 787 نفر بودند که از جمع آن ها تعدادی مجروح شدند و گروه های نجات توانستند که 363 معدنچی را نجات دهند.

مقامات گفته اند، این فاجعه به دنبال یک انفجار و حریق در دستگاه برق رخ داد که بیشتر تلفات ناشی از تنفس گاز کربن مونواکسید بوده است.

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در جریان دیدار روز چهارشنبه خود از منطقه، با جمعی از مردمان خشمگین روبرو شد و مجبور شد که به یک مغازه پناه ببرد.

رجب طیب اردوغان تلاش کرد این حادثه را کم اهمیت و حوادث در معادن را یک چیز معمول نشان دهد.
اخبار حوادث - فارس