اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری 8 ملوان اماراتی در آب‌های ایران



اخبار,اخبار اجتماعی , دستگیری ملوان اماراتی در آب‌های ایران

 

اخبار اجتماعی - دستگیری 8 ملوان اماراتی در آب‌های ایران

خانواده‌های هشت صیاد اماراتی مدعی شدند که مسوولان ایرانی 10 روز پیش هشت قایق را به همراه هشت ملوان آنها دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به گفته این خانواده‌ها، افراد بازداشت شده به جزیره کیش اعزام شده و بعد از آن به اتهام نقض حریم آب‌های منطقه‌ای به دادگاه ارجاع داده شدند.

سعید الشامسی، مدیر اجرایی جمعیت ماهیگیران عجمان در گفت‌وگو با امارات الیوم گفت که اکثر صیادان بازداشت شده از شهروندان و ساکنان عجمان هستند. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
لحظه انهدام کشتی جنگی اماراتی در آب‌های یمن توسط نیروی دریایی ارتش و کمیته‌های مردمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات دستگیری ملوان های ما توسط ایران مردم را شوکه خواهد کرد



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای سیاست  خارجی,دستگیری ملوان ها

نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا:
جزئیات دستگیری ملوان های ما توسط ایران مردم را شوکه خواهد کرد / جان کری پس از آزادی نیروهای مان، از تهران تشکر کرد؛ این یک سیلی بر گوش ملوان ها بود

یک عضو کنگره آمریکا گفت جزئیات دستگیری ملوان های آمریکایی توسط ایران باعث شوکه شدن مردم آمریکا می شود.

نیویورک پست نوشت: یک عضو کنگره آمریکا گفت جزئیات دستگیری ملوان های آمریکایی توسط ایران باعث شوکه شدن مردم آمریکا می شود.

به گزارش انتخاب ؛ رنی فوربس در مصاحبه ای  گفت، مردم آمریکا از شنیدن جزئیات دستگیری ملوان های آمریکایی در آب های ایران در اوایل امسال بهت زده خواهند شد.

نماینده جمهوری خواه، رندی فوربس به خبرنگار واشنگتن فری بیکن گفت: «من فکر می کنم وقتی جزئیات افشا شود، بسیاری از آمریکایی ها از آنچه رخ داده واقعا غافلگیر شوند».

فوربس در ادامه گفت که اطلاعات طبقه بندی شده ای در این باره دریافت کرده و از اینکه یک سال زمان می برد تا این موارد به اطلاع عمومی برسد بسیار اظهار عصبانیت کرد.

فوربس به بیکن گفت: «من تمام صورت جلسات طبقه بندی شده را دارم. ما تقریبا هیچ واکنشی نشان ندادیم. در واقع این که وزیر خارجه جان کری از آزاد کردن ملوان های ما تشکر کرد، به نظر من سیلی بر صورت این ملوان ها بود».