اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری 62 زن و مرد در پارتی بندرعباس


یکشنبه شب طی عملیاتی توسط پلیس بندرعباس 62 زن و مرد در یک پارتی شبانه دستگیر شدند.

عصر خبر: یکشنبه شب طی عملیاتی توسط پلیس بندرعباس 62 زن و مرد در یک پارتی شبانه دستگیر شدند.
 
با گزارش مردمی مبنی بر برپایی جشن مختلط (پارتی) به پلیس بندرعباس، پلیس امنیت اخلاقی بندرعباس با رعایت موازین اخلاقی و امنیتی وارد عمل شد.
 
بر این اساس 23 مرد و 39 زن با پوشش نامناسب و نیمه عریان و در حالت غیرطبیعی (مستی) در حال رقص و پایکوبی بودند که دستگیر شدند.
 
گفتنی است در این عملیات مقادیر زیادی از انواع مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری مرد زن نما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۱۷ زن و مرد در پارتی شبانه


۱۷ زن و مرد که اقدام به برگزاری پارتی مختلط در شهرستان طرقبه شاندیز خراسان رضوی کرده بودند، دستگیر شدند.

۱۷ زن و مرد که اقدام به برگزاری پارتی مختلط در شهرستان طرقبه شاندیز خراسان رضوی کرده بودند، دستگیر شدند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۵ تیر ماه، مأموران فرماندهی انتظامی طرقبه شاندیز در پی اطلاع به دست آمده مبنی بر برگزاری مجلس پارتی، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.بر اساس این گزارش مأموران با وارد شدن به محل ۹ مرد و ۸ زن را که بیشتر آن ها حال طبیعی نداشتند دستگیر کردند این در حالی است که در بازرسی به عمل آمده از محل تعدادی آلات و ادوات موسیقی زنده و تعدادی بطری آغشته به مشروبات الکلی کشف شد.

پلیس ۹ دستگاه خودروی متهمان را توقیف و به پارکینگ منتقل کرد.در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح ۱۱ تیر، یک تیغه خشاب حاوی ۶ تیر فشنگ مربوطه و لاشه یک رأس قوچ کوهی و یک قبضه سلاح کمرشکن شکاری همراه ۲ تیر فشنگ مربوطه کشف و راننده را دستگیر کردند.خبردیگر این که فرمانده انتظامی مشهد دیروز گفت: ۶۴ سارق، زورگیر و معتاد طی ۲۴ ساعت و در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

منبع: خبرآنلاین