اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری 365 سارق در راه آهن کشور



 

 

سردار امیر رحمت اللهی در گفتگو با مهر افزود: در هشت ماهه امسال بیش از 27 میلیون مسافر از طریق سیستم ریلی به سراسر نقط کشور جابه جا شدند.

وی ادامه داد: برخورد شدید ماموران پلیس راه آهن در سراسر خطوط ریلی با سارقان اموال و اشیاء مسافران و نیز آهن الات و ادوات ریلی یکی از برنامه های مهم پلیس راه آهن در سال جاری بوده است.

رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: در طول هشت ماهه امسال 365 نفر از سارقان توسط ماموران پلیس راه آهن شناسایی و دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در طول این مدت 260 فقره سرقت در راه آهن های کشور رخ داده که آمار کشف به وقوع در این مدت 46 درصد افزایش داشته است.... /مهر



ویدیو مرتبط :
مصاحبه با سارق خودرو|دستگیری سارق خودرو|دزد ماشین|دزدگیر ماشین|09120132883

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق فراموشکار در شمال کشور/ دستبرد به خودروها با سنگ




دستگیری سارق فراموشکار در شمال کشور/ دستبرد به خودروها با سنگ

سارق تک رو که با سنگ از داخل خودروهای مسافران شمال کشور سرقت می کرد، پس از دستگیری محل های سرقت را فراموش کرد.

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به خبرنگار مهر گفت: از چندی قبل سرقت های مشابه لوازم داخل خودرو به ماموران پلیس آگاهی گزارش می شد که بررسی پرونده ها نشان می داد سارق با شکستن شیشه خودروها اقدام به سرقت لوازم با ارزش داخل خودرو می کند.

وی افزود: با افزایش سرقتها، تیمهای پلیسی به گشت زنی نامحسوس در مناطق سرقت پرداخته و موفق شدند سارق را هنگام سرقت از داخل خودرو دستگیر کنند. متهم به نام صابر 23 ساله سپس به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی ها به 34 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 6 فقره سرقت از صندوق صدقات اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطر نشان کرد، متهم به ماده مخدر شیشه اعتیاد شدیدی دارد و برای تهیه پول مواد مخدر دست به این سرقت ها می زد. صابر بین ساعت 21 و 30 دقیقه تا 23 سرقت های خودرو را انجام می داد و ادعا کرده با سنگ شیشه خودروها را شکسته و هر وسیله ای که قابل فروش بود را همراه خود می برد. متهم زمانی که دزدگیر خودروها به صدا در می آمد بدون سرقتی از محل متواری می شد.

عظیمی خاطر نشان کرد: سارق طی مدت دو سال در شهرهای بابلسر، قائمشهر، جویبار و شره سیمرغ مرتکب این سرقتها شده و مدعی است که محلهای سرقت را فراموش کرده است. تحقیقات از او در اداره آگاهی ادامه دارد و احتمال می رود با توجه به شگرد سرقتش و مدت زمانی که فعالیت داشت، تعداد دزدی های او افزایش یاید.

/مهر