اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری 10 صیاد ایرانی توسط گارد ساحلی کویت



بازداشت صیادان ایرانی توسط گارد ساحلی کویت

دستگیری 10 صیاد ایرانی توسط گارد ساحلی کویت

گارد ساحلی کویت ظهر روز پنجشنبه گذشته، 4 شناور ماهیگیری ایرانی حامل 10 ایرانی را به دلیل ورود غیرقانونی به آب های کویت، دستگیر کردند.

گارد ساحلی کویت چند شناور ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به آب های این کشور، توقیف کرده است.

به گزارش عصر ایران، روزنامه کویتی الجریده نوشت: گارد ساحلی کویت ظهر روز پنجشنبه گذشته، 4 شناور ماهیگیری ایرانی حامل 10 ایرانی را به دلیل ورود غیرقانونی به آب های کویت، دستگیر کردند.

نیروهای گارد ساحلی کویت پنجشنبه گذشته، خبرهایی درباره ورود شناورهای ناشناس به آب های این کشور از سوی شمال شرقی دریافت کردند. گشتی های گارد ساحلی کویت نیز بلافاصله به سمت این کشتی ها رفتند.

کشتی های بازداشت شده ایرانی تجهیزات صیادی و ماهی در اختیار داشتند. منابع آگاه به روزنامه الجریده کویت گفته اند که این افراد به دنبال ورود به کویت با استفاده از این فریب بوده اند./عصرایران

 

 


ویدیو مرتبط :
آموزش و تربیت سگ گارد حمله و دستگیری مجرم توسط دو سگ گارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقابله گارد ساحلی امارات با ناوهای ایرانی که به یک کشتی سنگاپوری هشدار داده بودند



اخبار,اخبار سیاست خارجی , ناوهای ایرانی

مقامات آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کردند ناوهای ایرانی به سوی یک کشتی سنگاپوری در خلیج( فارس)، به عنوان اخطار شلیک کردند.

فرانس پرس از شلیک اخطار ناوهای ایرانی به سوی یک کشتی سنگاپوری خبر داد.

به گزارش انتخاب، مقامات آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کردند ناوهای ایرانی به سوی یک کشتی سنگاپوری در خلیج( فارس)، به عنوان اخطار شلیک کردند.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی العربیه متعلق به عربستان سعودی مدعی شد: گارد ساحلی امارات عربی متحده با ناوهای ایرانی که به یک کشتی سنگاپوری در خلیج (فارس) «حمله» کرده بودند مقابله کرد.

براساس این گزارش، کشتی سنگاپوری در بندر جبل علی امارات پهلو گرفت.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب