اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۸۰ تن از اراذل و اوباش در تهران



 

 

 

دستگیری ۸۰ تن از اراذل و اوباش در تهران

 

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری حدود ۸۰ تن از اراذل و اوباش طی عملیات چند روز گذشته خبر داد.سردار حسین ساجدی نیا به خبرگزاری ایسنا گفت: محله های ناامن در حال شناسایی است و بزودی پس از جمع آوری اطلاعات مردمی، طرح گسترده ای برای ناسایی و برخورد با اراذل و اوباش، سارقان به عنف و موادفروشان خرد و كلان در پایتخت اجرا می شود.

 

ساجدی نیا با اشاره به این كه امنیت اجتماعی مقوله مشاركتی مردم با پلیس است، افزود: مردم باید خواهان امنیت باشند و پلیس نیز با بر هم زنندگان امنیت در جامعه برخورد كند.

 

● مشاركت مردم

وی از مردم خواست ضمن مشاركت با پلیس، اطلاعات خود را در خصوص اراذل و اوباش، سارقان به عنف و موادفروشان خرد و كلان از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام كنند پس از آن با این دسته از مخلان امنیت اجتماعی برخورد می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این كه هم اكنون در حال جمع آوری اطلاعات در این زمینه هستیم، افزود: محله های ناامن با همكاری مردم در هفته جاری شناسایی شده و پس از آن، پلیس طرح گسترده ای را برای برخورد با مخلان امنیت اجتماعی در پایتخت اجرا می كند.

 

● كاهش مزاحمان نوامیس

وی همچنین از كاهش مزاحمان نوامیس خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته با اجرای طرح های ویژه در مناطق شمالی پایتخت با مزاحمان نوامیس برخورد شده است، اما آمارها نشان می دهد مزاحمت نوامیس نسبت به روزهای اول طرح تا ۹۰ درصد كاهش یافته است.

وی تصریح كرد: علاوه بر برخورد جدی با اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در محله های تهران، طرح های ویژه ای در ا رتباط با شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای در دستور كار پلیس قرار گرفته است و در این ارتباط برخورد با جرائم باندی از اولویت های خاصی برخوردار است.

رئیس پلیس تهران بخش دیگری از ماموریت های پلیس را پاكسازی بوستان های شهری از وجود ا فراد ولگرد و مزاحم عنوان كرد..../ جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
دستگیری اراذل اوباش در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 83 تن از اراذل و اوباش تهران



 

 

ایسنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 83 تن از اراذل و اوباش پایتخت در ادامه اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح یكشنبه در حاشیه طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش با بیان اینكه این طرح در راستای اجرای امنیت محله‌محور صورت گرفته است، گفت: ماموران انتظامی پایتخت، شب گذشته 83 تن از اراذل و اوباش تهران را دستگیر كردند.

وی با بیان اینكه خوشبختانه با همكاری مسئولان قوه قضاییه هر روزه در 375 محله تهران به صورت متناوب شناسایی مجرمان ادامه دارد، گفت: اكثر این عملیات‌هایی كه در راستای ارتقای امنیت محلات انجام می‌گیرد بر اساس گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان انجام می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینكه در طرح شب گذشته 83 نفر از اراذل و اوباش در سطح تهران دستگیر شدند، تصریح كرد: این افراد پس از بازجویی و تكمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.

ساجدی‌نیا با بیان اینكه در شب گذشته 23 نفر از مجرمانی كه اقدام به تشكیل باند در حوزه خرید و فروش موادمخدر كرده بودند، دستگیر شدند، افزود: مقدار متنابهی موادمخدر از اعضای این باند كشف شد و تحقیقات در مورد اعضای این باند 23 نفره كه شب گذشته در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شدند، ادامه دارد.

وی با بیان اینكه در ماه گذشته (آذرماه) سه طرح بزرگ در حوزه تهران بزرگ انجام شد، گفت: در راستای برقراری امنیت پایدار در محلات شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش در دستوركار قرار دارد.

ساجدی‌نیا در پایان با بیان اینكه در میان 83 اوباشگر دستگیرشده، افراد سابقه‌دار نیز وجود دارند، گفت: مردم می‌توانند اطلاعات و شكایات خود را با مركز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته یا به ائمه جماعات و شورایاری‌ها منعكس كنند تا پلیس برخورد با این افراد را در دستوركار خود قرار دهد..../ایسنا