اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۴ دزد تنومند قمه به دست



در پی سرقت از طلافروشی در خرمدره و زورگیری در شهر صائین قلعه توسط گروهی ناشناس که قمه در دست داشتند مأموران پلیس وارد عمل شدند.

  4 مرد تنومند به طلافروشی‌ای در خرمدره دستبرد زدند.

به گزارش ایران، سرهنگ عباس حسنی فرمانده پلیس خرمدره گفت: در پی سرقت از طلافروشی در خرمدره و زورگیری در شهر صائین قلعه توسط گروهی ناشناس که قمه در دست داشتند مأموران پلیس وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم ویژه‌ای از مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و چهره‌نگاری، 3 دزد قوی هیکل و سابقه‌دار را در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت:‌ دزدان تنومند در بازجویی‌های تخصصی پلیس لب به اعتراف بازکردند که با تلاش مأموران و کنترل نامحسوس موفق به دستگیری یکی دیگر از اعضای باند دزدان در خرمدره شدند.

 

اخبار اقتصادی - ایران


ویدیو مرتبط :
دستگیری دو سارق قمه به دست توسط چند دختر‬!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق قمه به دست در مترو



 

 

دستگیری سارق قمه به دست در مترو

 

 

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت اظهار داشت: روز جمعه یک سارق زورگیر قمه بدست ،حین سرقت، طی ۱۰دقیقه در مترو گلشهر، زمین گیر شده و به دام افتاد .

سرهنگ مجتبی فخاری فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: ماموران یگان انتظامی مترو مستقر در ایستگاه گلشهر، در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت و زورگیری از یک مسافر مترو در محل مذکور، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد :ماموران ضمن مراجعه به محل سارق زورگیر به نام "شاهین" را در حالیکه قمه ای در دست داشت، طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۱۰ دقیقه پس از وقوع سرقت زمین گیر کرده و به دام انداختند. سرهنگ فخاری افزود: با دستگیری این سارق و انتقال به کلانتری، وی به بزه انتسابی خود اقرار کرد. متهم در ادامه اعترافاتش گفت: طعمه خود را دنبال کردم و در فرصتی مناسب با تهدید قمه ، قصد ربودن دوربین عکاسی وی را داشتم که نمی دانم چطور توسط پلیس به طور غافلگیرانه دستگیر شدم.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف و ضبط شد. وی در ادامه از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت : تحقیقات تکمیلی در خصوص کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.../روزنامه مردم سالاری