اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۱۷ دختر و پسر در میهمانی شبانه



اخبار حوادث - دستگیری ۱۷ دختر و پسر در میهمانی شبانه

در بازرسی از این ویلا مقداری مشروبات الكلی و موادمخدر كشف شد و متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری تعدادی دختر و پسر جوان در دو پارتی شبانه مختلط خبر داد.

به نوشته آرمان، سردار مسعود جعفری اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان در جریان برگزاری یك پارتی شبانه در شهرستان عباس‌آباد قرار گرفتند.

در ادامه ماموران با دستور قضایی وارد عمل شده و تعدادی دختر و پسر جوان را در این ‌میهمانی دستگیر كردند. وی افزود: در بازرسی از این ویلا مقداری مشروبات الكلی و موادمخدر كشف شد و متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: در جریان تحقیقات مشخص شد، اغلب دستگیر‌شدگان اهل شهرهای تهران و رشت هستند كه از طریق صاحب ویلا و به صورت اینترنتی دعوت شده بودند.

 

تیمی از ماموران وارد عمل شده و 4مرد و 13 دختر جوان را در این میهمانی دستگیر كردند. در بازرسی از خانه نیز مشروبات الكلی و موادمخدر كشف شد.

اخبار حوادث - آرمان

 


ویدیو مرتبط :
آرامش شب با بیداری در میهمانی های(پارتی های) شبانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه



 

دستگیری ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه


هشتاد دختر و پسر كه با خرید بلیت در یك پارتی شبانه حضور پیدا كرده بودند، از سوی ماموران پلیس امنیت در ویلایی در حومه تهران دستگیر شدند.



به دنبال گزارش‌های مردمی به ماموران پلیس امنیت نیروی انتظامی درباره این كه چند نفر به بهانه اجرای موسیقی زنده در یك خانه ویلایی، دختران و پسران جوان را به یك پارتی شبانه دعوت می‌كنند، موضوع برای تحقیق در دستور كار ماموران قرار گرفت.



بررسی و تحقیقات بعدی مشخص كرد این افراد بلیت شركت در این پارتی را از ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان فروخته‌اند.

 

● شناسایی محل

با گزارش موضوع به مقام قضایی و صدور دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت، محل را شناسایی و پس از ورود به محل پارتی شبانه، ۸۰ دختر و پسر جوان را ـ با لباس‌های نامناسب و در حالت غیرعادی ـ دستگیر كردند.



عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در این باره به ایسنا گفت: پس از دستگیری ۸۰ دختر و پسر جوان در این پارتی شبانه، ۵ نفر از كسانی كه بلیت‌های این كنسرت را می‌فروختند نیز شناسایی و دستگیر شدند.



دادستان تهران اضافه كرد: ۵ نفری كه این كنسرت را برگزار می‌كردند، برای هر شب اجرا مبلغ ۵ میلیون تومان دریافت می‌كردند و فروشندگان بلیت نیز پس از ارتباط با خریداران بلیت، آنها را در ساعت معینی در یك محل جمع‌آوری سپس به پارتی شبانه منتقل می‌كردند.



وی افزود: اكثر افراد دستگیرشده در این مجلس لهو و لعب در حالت غیرعادی بودند و در بازرسی از محل نیز مقادیری مشروبات الكلی ـ كه در پارتی استفاده می‌شد ـ كشف شده است.



دولت‌آبادی با تاكید بر رسیدگی به پرونده اتهامی متهمان دستگیرشده، گفت:‌ پرونده در دادسرای ارشاد در حال تحقیق و رسیدگی است و به افرادی كه به صورت عمد دست به این اقدام زده و ملك خود را به مركز لهو و لعب تبدیل كنند، هشدار داده می‌شود نسبت به ضبط املاك آنها به نفع دولت، اقدام قانونی انجام خواهد شد.



دادستان تهران اضافه كرد: خانواده‌ها باید مراقبت كافی را از فرزندان خود به عمل آورند و بلیت شركت در مراسم مختلف را از مراكز مجاز و مورد تایید فراهم كنند تا مشكلی برای آنها پیش نیاید...../ جام‌جم آنلاین