اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۱۳۵ اوباش و متهم فراری در لرستان



 

 

دستگیری ۱۳۵ اوباش و متهم فراری در لرستان

 

با اجرای مرحله دوم طرح امنیت اجتماعی در استان لرستان ۱۳۵ نفر از متهمان فراری و اراذل و اوباش دستگیر شدند و ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیكلت مسروقه نیز كشف و ضبط شد.



فرمانده انتظامی لرستان در این باره به «جام‌جم» گفت: موضوع برخورد با اراذل و اوباش از اولویت‌های ماموریت پلیس در استان لرستان است و اجرای مرحله اول طرح امنیت اجتماعی در سطح استان در ابتدای اردیبهشت، با رضایت گسترده مردم روبه‌رو شد.



رئیس پلیس استان لرستان اضافه كرد: در مرحله دوم این طرح ابتدا ۳۶ نقطه آلوده در استان از سوی تیم‌های عملیاتی شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی با دادستان خرم‌آباد، ماموران پلیس طی عملیاتی ۳ ساعته ۱۳۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر كردند كه با تحقیق از متهمان مشخص شد تعدادی از افراد دستگیر شده از متهمان فراری دیگر شهرها هستند كه پس از ارتكاب جرم از جغرافیای محل جرم متواری و در استان لرستان مخفی شده‌اند.



سردار رحیمی افزود: در این عملیات كه با رعایت حقوق شهروندی به اجرا درآمد، علاوه بر دستگیری مجرمان، ۸۰ دستگاه انواع خودرو و موتورسیكلت مسروقه نیز كشف و ضبط شد.



● متلاشی شدن ۳ باند مواد مخدر

رئیس پلیس استان لرستان یادآور شد: در مرحله بعدی از طرح امنیت اجتماعی ۲۹۵ نفر از خریداران اموال مسروقه و سارق دستگیر شدند كه ۱۰۸ نفر از متهمان كسانی بودند كه پیش از این تحت تعقیب قرار داشتند. سردار رحیمی افزود: در این طرح ۳ باند از سوداگران مرگ نیز متلاشی و ۲۱۴ كیلو انواع مخدر از آنها كشف و ضبط شد.



همچنین چند قبضه سلاح جنگی از متهمان كه در مرحله دوم طرح امنیت اجتماعی دستگیر شدند، كشف و ضبط شده است.


فرمانده انتظامی استان تصریح كرد: طرح امنیت اجتماعی در لایه‌های مختلف یكی پس از دیگری در استان عملیاتی خواهد شد و با هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان قضایی، دیگر هیچ مجرمی در استان لرستان در حاشیه امن قرار نخواهد داشت.



● محاصره مخفیگاه ۱۳ متهم فراری


گزارش دیگری حاكی است ماموران كلانتری ۱۰۹ بهارستان ۱۳ شرور تحت تعقیب را در مخفیگاه خود دستگیر كردند. سرهنگ احمدعلی گودرزی، رئیس مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ناجا در این باره به «جام‌جم» گفت: پس از هشدار رئیس پلیس تهران بزرگ به اراذل و اوباش مبنی بر مهلت یك هفته‌ای برای معرفی خود، ماموران كلانتری ۱۰۹ بهارستان اطلاع یافتند ۱۳ نفر از اوباش فراری در خانه‌ای در محله سادات مخفی شده‌اند.



سرهنگ گودرزی افزود: ماموران پس از كنترل نامحسوس محل و دریافت مجوز قضایی، وارد محل شده و در اقدامی ضربتی ۱۳ اوباش فراری را كه پس از اجرای طرح امنیت اجتماعی متواری و در این محل مخفی شده بودند، دستگیر كردند.



وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند قبضه قمه و چاقوی نامتعارف همراه مقادیری مواد مخدر كشف و ضبط شد. رئیس مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ناجا تصریح كرد: دستگیری اوباش فراری كه پیش از این از سوی ماموران شناسایی شده‌اند، ادامه دارد. .../ گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری اراذل اوباش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات 120 دقیقه عملیات پلیس برای دستگیری کلاهبردار فراری/ متهم برای فرار از دست قانون قصد خودکشی داشت+تصاویر



اخبار حوادث - جزئیات 120 دقیقه عملیات پلیس برای دستگیری کلاهبردار فراری/ متهم برای فرار از دست قانون قصد خودکشی داشت+تصاویر

کلاهبردار حرفه ای پس از مدت ها فرار از دست قانون ، سرانجام در عملیات 120 دقیقه‌ای پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 27 مهرماه ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای و فراری را در بلوار رسول اکرم(ص)، جنب ساختمان معاونت خدمات شهری، انتهای کوچه گلدیس، ساختمان الهیه ردیابی کردند و سریعا جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل، منزل متهم را که به تازگی برای مخفی شدن از دست پلیس خریداری کرده بود، در طبقه سوم مجتمع مسکونی الهیه شناسایی کردند و بنا بر دستور قضایی ابتدا برای ورود به منزل دق الباب کردند که همسر متهم پشت درب آمد و وقتی متوجه شد که ماموران پلیس آگاهی قصد وارد شدن به خانه را دارند، کمی فرصت خواست تا درب را باز کند.
 

اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 
ماموران که حدود 30 دقیقه منتظر بودند تا درب خانه از سوی همسر کلاهبردار باز شود، متوجه رفتار های مشکوکی در ساختمان شدند و پس از حضور در خانه مشاهده کردند ، پنجره بالکن باز است و گوشه ای از پرده نیز پاره شده است.
 
همسر متهم فراری در گفتگو با ماموران ابراز داشت که هیچ اطلاعی از شوهرش ندارد و چندین روز می شود که او را ندیده است، ماموران که در بازرسی ها نیز به نتیجه‌ای نرسیده بودند از خانه خارج شده ولی از آنجایی که مطمئن بودند، متهم درون مجتمع حضور دارد در کمین نشسته و بخشهای مختلف ساختمان را نیز از جمله پارکینگ و پشت بام مورد بازرسی قرار دادند که بی فایده بود.
 
پس از گذشت 15 دقیقه همسر کلاهبردار به طرز مشکوکی خانه اش را ترک کرد و به داخل خانه همسایه رفت به همین دلیل ماموران پلیس آگاهی سریعا درب خانه همسایه را زده و خواستار بازکردن درب خانه شدند که زن داخل خانه ممانعت نمود که در ادامه ماموران از آنجایی که مطمئن بودند متهم از طریق بالکن وارد این خانه شده است، از مقام قضایی دستور بازکردن درب خانه توسط قفل ساز را گرفتند.

اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 
قفل ساز به محل آورده شد که ناگهان متهم فراری با رفتن به لبه بالکن شروع به فریاد زدن کرد و گفت: اگر بخواهید مرا دستگیر کنید، خودم را می کشم که سریعا ماموران با آتش نشانی شهریار تماس گرفته و امدادگران 125 نیز پس از حضور در محل سریعا تشک نجات را پهن کردند که در همین میان قفل ساز با بازکردن خانه و یورش ماموران به داخل منزل ، کلاهبردار دستگیر و به پایگاه پلیس منتقل شد.
 
سرهنگ خدادادی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: این عملیات که حدود 2ساعت به طول انجامید،  خوشبختانه بدون هیچگونه درگیری و خسارت جانی و مالی به پایان رسید و همسر متهم و زن همسایه که در اتاق خواب توسط مجرم فراری محبوس شده بودند، آزاد شدند و تحت نظر قرار گرفتند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران