اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری یک عضو طالبان در یزد!


سرهنگ نصیری گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم با صدور قرار قضایی به ندامتگاه مرکزی یزد انتقال داده شدند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان مهریز استان یزد از دستگیری یک نفر از اعضای گروهک طالبان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری در تشریح خبر فوق گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک نفر که خود را اکبرخان معرفی کرد، مشکوک و پس از بازرسی از وی یک جلد گذر نامه جعلی کشف و ضبط شد. در بازجویی های بعدی، مشخص شد، هویت اصلی متهم کمال است و به طور غیر قانونی وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: با انجام یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی متهم اعتراف کرد، اهل افغانستان و از گروهک طالبان است.

سرهنگ نصیری گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم با صدور قرار قضایی به ندامتگاه مرکزی یزد انتقال داده شدند.


ویدیو مرتبط :
دستگیری طالبان توسط گروه SAS!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 4 عضو طالبان در هرمزگان


فرمانده انتظامی رودان (استان هرمزگان) از شناسایی و دستگیری چهار عضو گروه طالبان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:  فرمانده انتظامی رودان (استان هرمزگان) از شناسایی و دستگیری چهار عضو گروه طالبان در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ مجید حاجی‌زاده درخصوص شناسایی و دستگیری چهار عضو طالبان در شهرستان رودان گفت: ماموران با انجام اقدام اطلاعاتی و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، چهار عضو گروه طالبان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
 
وی با بیان اینکه این افراد در زمان دستگیری مسلح نبوده‌اند، افزود: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های بعمل آمده اعتراف کردند که مدت چهار سال است به عضویت گروه طالبان درآمده‌اند و آموزش‌های نظامی را در افغانستان برای مقابله با حملات ناتو فرا گرفته‌اند.
 
فرمانده انتظامی رودان همچنین با اشاره به سایر اعترافات این چهار عضو طالبان، خاطرنشان کرد: اعضاء دستگیرشده در ادامه اعترافات خود معترف شدند که سلاح‌های آنان از نوع کلاشنیکف و آرپی‌جی بوده و مخفیگاه آنان هم در کوه‌های افغانستان است و از مرز ایرانشهر به قصد ملاقات با خانواده‌هایشان در تهران و کسب درآمد از راه کارگری، وارد ایران شده‌اند.