اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری یك پیرزن با 600 فقره تجهیزات نظامی در کرمانشاه!



 

 

دستگیری یك پیرزن با 600 فقره تجهیزات نظامی در کرمانشاه!

 

سردار کشوری، درباره کشف تجهیزات نظامی در شهر کرمانشاه گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران یگان ویژه انتظامی استان کرمانشاه مبنی بر نگهداری مقادیر فراوانی تجهیزات نظامی توسط زنی میانسال، بررسی موضوع در دستورکار ماموران این یگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: سرانجام با پیگیری ماموران، در شنبه شب گذشته متهم سوار بر یک‌دستگاه سواری مسافربر در میدان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه شناسایی و خودرو حامل وی متوقف شد كه در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو تعداد 373 قوطی اسپری، 206 دستگاه شوکربرقی، هشت رشته دستبند، تعدادی علایم شیطان‌پرستی، دو حلقه سی‌دی نرم‌افزار مخصوص تهیه تجهیزات نظامی، یک عدد دهنی بی‌سیم خودرویی و دو عدد کپسول شبیه کپسول‌های انفجاری کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، تحقیقات اولیه به‌عمل آمده از متهم حکایت از تعلق اقلام مکشوفه به پسر زندانی وی دارد اما بررسی‌های تکمیلی برای روشن‌شدن کامل ابعاد پرونده در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

كشوری همچنین از دستگیری سارق 540 میلیون ریال کارت شارژ اعتباری تلفن همراه که در تهران به‌سرقت رفته بود خبرداد و گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی از استان تهران به آگاهی کرمانشاه مبنی بر به ‌سرقت رفتن تعداد فراوانی کارت شارژ تلفن همراه متعلق به یک شرکت ارتباطی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد : تحقیقات به‌عمل آمده حاکی از آن بود كه پس از سرقت تعداد فراوانی کارت شارژ تلفن همراه به ارزش 540 میلیون ریال در یک ترمینال مسافربری در تهران، تعدادی از سیم‌کارت‌ها در شهر کرمانشاه فروش رفته است و به همین دلیل پیگیری موضوع و دستگیری سارق به پلیس آگاهی کرمانشاه ارجاع داده شد.

به گفته كشوری ماموران در بررسی‌های خود دریافتند فروشنده کارت شارژها هنگام توزیع و فروش کارت شارژ در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه از یک‌دستگاه پراید استفاده کرده است كه در این رابطه با استعلام از سایت‌های اطلاعاتی مالک پراید شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده صراحتا به سرقت 540 میلیون ریال کارت شارژ اعتباری در پایتخت اعتراف کرده است.

كشوری با بیان اینكه در بازرسی از منزل متهم تعداد هشت‌هزار عدد کارت شارژ اعتباری تلفن‌همراه به ارزش 200 میلیون ریال کشف و ضبط شده است، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع‌قضایی شد.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
به این میگن یك تك تیر انداز حرفه ای یا یك تبلیغ ساعت نظامی؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عاملان فروش تجهیزات نظامی و جاسوسی



دستگیری عاملان فروش تجهیزات نظامی و جاسوسی

قدس آنلاین:پلیس با رصد چند سایت 4نفر را که اقدام به فروش تجهزیات نظام یو جاسوسی می کردند بازداشت کرد

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ عرفانی رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی بیان داشت: در جهت کاهش جرائم و تخلفات در فضای مجازی و اجرای طرح شناسایی و مبارزه با سایت‌های متخلف، کارشناسان این پلیس طی بررسی و رصد سایت‌های اینترنتی چندین سایت متخلف را شناسایی و بلافاصله ﻤﺄمورین تحقیقات خود را آغاز نمودند.

طی بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان متهمین اصلی و مدیران سایت شناسایی و طی عملیاتی 4 تن دستگیر و پس از رویت ادله کافی به جرم خود اعتراف نمودند و طی بازرسی از محل فعالیت باند مذکور تعداد قابل ملاحظه‌ای تجهیزات نظامی و جاسوسی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ عرفانی در ادامه افزود: بررسی‌ها حاکیست اعضاء باند علاوه بر نگهداری تبلیغ و فروش ابزار جاسوسی در اینترنت ، با استفاده از عناوین مختلف و تحت پوشش ارتباط با دستگاه‌های دولتی اقدام به کلاهبرداری نموده‌اند.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص عنوان داشت: هموطنان و کاربران به هنگام خرید یا معامله‌های اینترنتی هشیار باشند که اولین گام در شناسایی سایت معتبر ،ارائه‌ی کالا یا خدمات مجاز می‌باشد در غیر اینصورت ممکن است این سایت صرفاً جهت کلاهبرداری از شما دایر شده باشند.

وی در پایان افزود: خرید و فروش ابزار آلات جاسوسی، امنیتی و نرم افزارهای فیلتر شکن در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت./قدس آنلاین