اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری گروهک سارقان قاتل در لرستان


فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: گروهکی که با سرقت مسلحانه و قتل جنایت می‌کرد در لرستان دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: سردار محمد قنبری دقایقی قبل در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی لرستان از لحاظ اطلاعاتی اشراف خوبی بر جرائم مجرمین دارد و درصدد این هستیم که این ضریب امنیتی را در استان افزایش دهیم.

وی افزود: در تاریخ 17 اسفند 93 در محله اسدآبادی خرم‌آباد درگیری مسلحانه‌ای رخ می‌دهد که در اثر آن، شخصی بنام محمدولی پور سپهوند با ضرب گلوله به قتل می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: پلیس پس از پیگیری‌های فراوان، قاتل را شناسایی می‌کند اما متواری می‌شود و با توجه به سوابق جرمی که در پرونده قاتل وجود دارد، پلیس به جد دستگیری او را پیگیری می‌کند اما موفق به دستگیری وی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: یک ماه پیش وقتی قرار بود متهمی از زندان به دادگاه منتقل شود، هم‌دستان او تلاش می‌کنند که در این فاصله متهم را فراری دهند، پلیس که از نیت آن‌ها آگاه می‌شود از انتقال متهم جلوگیری می‌کند اما وانمود می‌کنند که قرار است این فرد طبق برنامه به دادگاه منتقل شود.

قنبری خاطرنشان کرد: درحالی‌که پلیس برای دستگیری گروهک موردنظر کمین می‌کند موفق به شناسایی آن‌ها می‌شود اما در پی درگیری‌هایی که رخ می‌دهد سردسته باند مجرمان مجروح و بعد متواری می‌شود و به در منزل زنی که ساکن کرج است پنهان می‌شود درنتیجه پلیس بار دیگری در دستگیری این فرد ناکام می‌ماند.

وی بیان کرد: چندی بعد وقتی این گروهک پس از سرقت یک دستگاه پراید، درصدد اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج برمی‌آید به دنبال شکایت صاحب پراید، مجرمان تحت تعقیب قرار می‌گیرند و موفق به سرقت از طلافروشی نمی‌شوند ولی در درگیری‌هایی که با پلیس دارند، یک افسر پلیس را به شهادت می‌رسانند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: پلیس در تحقیقات خود متوجه می‌شود که این گروهک قرار است که شب گذشته به مدت 2 ساعت در محله 60 متری خرم‌آباد توقف کنند که در این میان پلیس تلاش می‌کند که بدون درگیری مجرمان را واداری به تسلیم کند ولی این افراد با خوردن قرص سعی دارند که خودکشی کنند که به سبب آن دو نفر از مجرمان فوت می‌کنند و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی افزود: پلیس موفق شده که از هر 4 نفر اقرار بگیرد و این افراد به جرم‌های خود ازجمله قتل محمد ولی‌پور سپهوند اعتراف کرده‌اند.

بنابراین گزارش، از مهم‌ترین جرم‌های این گروهک می‌توان به درگیری با کارکنان نیروی انتظامی جهت فرار مجرم، سرقت یک دستگاه خودرو، سرقت مسلحانه از طلافروشی در دزفول، تیراندازی در خرم‌آباد، بروجرد و دورود و ایجاد رعب و وحشت اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری اعضای یک گروهک تروریستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله



سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله مسجد جامع یزد با پیگیری‌های نیروی انتظامی و اداره كل میراث فرهنگی یزد دستگیر شدند.



به نوشته جهان صنعت، معاون حفظ و احیا و ثبت آثار تاریخی این سازمان با اعلام این خبر گفت: فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته مسجد جامع یزد، تعداد سارقان را ۲ نفر نشان داده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این دو نفر از سوی نیروی انتظامی یزد بازداشت شدند.