اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در نی ریز



فردی که در قالب سرمایه گذاری در امورات املاک اقدام به اخذ وجوه نقد زیادی از شهروندان كرده بود ، توسط ماموران انتظامی شهرستان "نی ریز" استان فارس دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه  فردی با اغفال آنها در رابطه با  انجام سرمایه گذاری در بنگاه املاک خود مبالغی كلاهبرداری و متواری شده است، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری "سرباز" این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیز برزگر ادامه داد: با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی مأموران مخفیگاه این كلاهبردار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر  کردند.

وی با اشاره به اینكه در تحقیقات و بررسی های انجام گرفته مشخص شد این فرد كلاهبردار حدود سه میلیارد ریال از شهروندان كلاهبرداری كرده است، گفت: متهم با تشكیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

برزگر با هشدار به افراد سود جو و کلاهبردار در رابطه با اینکه هرگز از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهند ماند ، به شهروندان توصیه کرد: قبل از هر گونه سرمایه گذاری در امورات مختلف حتماً از اصالت افراد و شرکت های طرف قرارداد اطمینان حاصل کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کلاهبردار میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در مشهد



کلاهبردار میلیاردی فروش آپارتمان در مشهد دستگیر شد. همه شاکیان اعلام کرده اند متهم آپارتمان‌ های افراد غیر را به‌ صورت قولنامه‌ ای به آنان می‌ فروخته است.

به گزارش صداوسیما، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند مشهدی مبنی بر اینکه فردی به نام حمید مبادرت به فروش و کلاهبرداری آپارتمان‌های افراد غیر واقع در خیابان‌ های مطهری، ابوطالب و کامیاب به‌ صورت قولنامه‌ ای می‌ کند، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی شدند.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به کشف و ضبط تعدادی اسناد، مدارک و قولنامه‌های فروش آپارتمان‌ها از مخفیگاه متهم، گفت: همه شاکیان اعلام کرده اند متهم آپارتمان‌های افراد غیر را به‌ صورت قولنامه‌ ای به آنان می‌ فروخته است.

سرهنگ بیدمشکی ارزش ریالی این پرونده را تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه متهم به دادسرا ارسال و در اجرای دستور مقام قضائی متهم با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.


 اخبار  حوادث  -  واحد  مرکزی  خبر