اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری کارمند قلابی دادگستری در یزد


رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

خبرگزاری فارس: رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


غلامعلی دهشیری اظهار داشت: در پی کسب گزارش‌هایی مبنی بر جعل عنوان کارمند دادگستری و تحصیل مال از طریق کلاهبرداری با بررسی‌های اطلاعاتی سرانجام، «مرتضی . د» با غصب عنوان کارمند دادگستری و انتساب خود به دستگاه قضایی استان دعوی اعمال نفوذ در مجموعه قضایی استان یزد شناسایی و دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

وی بیان کرد: متهم مذکور با شکایت شاکی خصوصی از قبل در شعبه هفتم بازپرسی دارای پرونده بوده است و در پرونده اخیر نیز تاکنون دو نفر از نامبرده شکایت کرده‌اند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به روش‌های مختلف این متهم در جلب اعتماد سوژه‌های خود و اخذ وجوهی از آنها گفت: متهم در یک مورد با ارتباط‌گیری با یک زوج به بهانه شرکت در مزایده اتومبیل‌های توقیفی مبلغ قریب به 100 میلیون ریال اخذ کرده است.

این مقام قضایی اظهار داشت: در یک مورد دیگر نیز مشارالیه به بهانه اعمال نفوذ در دستگاه قضایی در یک پرونده مبلغ 230 میلیون ریال از خانواده یک متهم اخذ کرده است.


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان با اسلحه قلابی در تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عوامل سایت مستهجن در یزد



 

نامبردگان به صورت حرفه‌ای و با تشکیل برخی سایت‌های فرعی اقدام به عضوگیری و تحریک کاربران و تماشای عکس و فیلم مستهجن می‌نمودند که متأسفانه آمار بازدید کنندگان سایت نیز بسیار بالا بوده است.

 

ایلنا: دو نفر از عوامل یک سایت اینترنتی که به توزیع و انتشار تصاویر مستهجن اقدام می‌کردند در یزد شناسایی و دستگیر شدند.

بنا بر اعلام دادگستری کل استان یزد، فردی به نام (م- ز) در شهرستان مهریز اقدام به راه اندازی یک سایت نموده و از طریق این سایت فیلم و تصاویر مستهجن منتشر می‌کرد که از طریق پلیس اطلاعات و امنیت مهریز و پلیس فتا شناسایی و دستگیر می‌شود.

در همین زمینه با اعترافات این متهم طی نیابت قضائی همدست وی به نام (ا- ک) نیز در یزد شناسایی و دستگیر می‌گردد.

گفتنی است نامبردگان به صورت حرفه‌ای و با تشکیل برخی سایت‌های فرعی اقدام به عضوگیری و تحریک کاربران و تماشای عکس و فیلم مستهجن می‌نمودند. در حال حاضر پرونده این متهمین در دادسرای عمومی وانقلاب مهریز در حال رسیدگی و برای آن‌ها قرار قانونی صادر گردیده است.... /عصر ایران