اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری پدرخوانده در ماجرای قتل هولناک مادر و دختر



 

مرد میانسال به عنوان مظنون اصلی قتل هولناک همسر و دختر خوانده پنج‌ساله‌اش دستگیر شد.

به گزارش جام جم، ساعت 8 صبح سه شنبه بیست و سوم دی امسال مرد رفتگری در حال نظافت جاده منتهی به منطقه صباشهر، شهرستان شهریار بود که با مشاهده جسد دختر پنج ساله ای، سراسیمه خود را به یکی از دفاتر شهرداری در آن حوالی رساند و موضوع را تلفنی به پلیس اطلاع داد.

شناسایی دختر خردسال
دقایقی بعد کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران همراه بازپرس اسماعیل برجسته کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه در صحنه کشف جسد نشان می داد دختر خردسال لباس بیرون از خانه به تن داشته و آثار خفگی روی گردن وی وجود داشت.

شواهد نشان می داد، از مرگ او حدود 16 ساعت می گذرد و دختربچه در مکان دیگری به قتل رسیده و عامل جنایت جسد او را به آنجا منتقل و رها کرده است. با توجه به سرقت نشدن طلاهای دختربچه احتمال قتل با انگیزه سرقت رد شد.

با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان جنایی برای به دست آوردن هویت مقتول به بررسی پرونده کودکان گمشده در مراکز پلیس شهرستان های غرب استان تهران پرداخته تا این که روز بعد اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ملارد و اعلام شکایتی عنوان کرده خواهر جوانش به نام زلیخا و دختر پنج ساله او به نام اسماء ناپدید شده اند و کسی از آنها خبری ندارد.

کارآگاهان جنایی با اطلاع از موضوع، این زن رابه پلیس آگاهی فراخوانده و با ثبت اظهارات وی متوجه شدند او چند روزی است از خانواده خواهرش خبر ندارد. این زن با حضور در پزشکی قانونی و مشاهده جسد دختر خردسال او را شناخت و عنوان کرد جسد متعلق به خواهرزاده اش اسماء است.

کشف جسد مادر
با شناسایی هویت دختر خردسال، جستجوی کارآگاهان برای یافتن مادر و ناپدری او آغاز شد. در ادامه تحقیقات گزارشی در اختیار پلیس قرارگرفت که نشان می داد جسد زن جوانی در ورودی یکی از شهرک های شهرستان ملارد کشف شده است.

با کشف این جسد کارآگاهان به بررسی هایشان ادامه دادند که معلوم شد جسد متعلق به همان زن گمشده - زلیخا - است که وی نیز براثر خفگی به قتل رسیده بود.

بررسی ها نشان می داد این مادر و دختر به یک شیوه و از سوی یک نفر به قتل رسیده اند. این درحالی بود که هیچ گونه خبری از ناپدری فراری نبود. به دنبال فرار مرموز این مرد میانسال او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام روز پنجشنبه بیست و پنجم دی امسال شناسایی و دستگیرشد.

انکار قتل
ناپدری میانسال با انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت اما هر گونه دخالت در قتل این مادر و دختر را انکار کرد. این در حالی بود که کارآگاهان جنایی شواهدی به دست آورده اند که نشان می داد، این مرد مدتی بوده با همسرش اختلاف داشته و زن جوان و فرزندش را به مرگ تهدید کرده بود. با کشف این سرنخ ها، ناپدری میانسال در بازداشت به سر می برد و برای رازگشایی از این دو جنایت، تحقیقات پلیس از تنها مظنون پرونده ادامه دارد.


   اخبارحوادث  -  جام جم


ویدیو مرتبط :
قتل هولناک پسر 8 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک مادر و دختر به خاطر سوء ظن



قتل هولناک مادر و دختر به خاطر سوء ظن

مرد جنایت کار به خاطر سوء ظن همسر و دخترش را به طرز هولناکی با ضربه های کارد به قتل رساند.

به گزارش مهر، 14 آذر ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری 13 فردوسیه شهریار از قتل همسر و دخترش خبر داد. او به ماموران گفت: امروز در  یک لحظه کنترلم را از دست داده با ضربه های چاقو همسرم و دختر 20 ساله ام را در منطقه یوسف آباد به قتل رساندم.

در ادامه تیمی از ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد غرق در خون همسر و دخترش رو به رو شدند. با اطلاع موضوع به پازپرس ویژه قتل تیم جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات برای کشف انگیزه این جنایت را آغاز کردند.

مرد 55 ساله درباره انگیزه اش از این جنایت گفت: چند روز قبل مردی به نام سامان را برای تعمیر سقف خانه به منزل خود آوردم. یک هفته پیش متوجه شدم سامان با دخترم به نام مونا دوست شده و قصد خواستگاری دارد. وقتی پی بردم همسر و دخترم این موضوع را از من مخفی کرده اند بسیار عصبانی شدم. از سوی دیگر همسرم و منا به بهانه رفتن به کرمانشاه از خانه خارج شده اما در میانه راه از اتوبوس پیاده و به مکان نامعلومی رفته بودند.

 

 

امروز ظهر وقتی به خانه بازگشتند از آن ها پرسیدم در این چند روز کجا بودید اما همسرم و دخترم جواب قانع کننده ای به من ندادند و به تصور این که آن ها نزد سامان رفته اند عصبانی شده و با ضربه های کارد همسرم و دخترم را کشتم بعد هم دچار عذاب وجدان شده و با مراجعه به کلانتری خود را معرفی کردم.

پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد جنایت کار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همت یار محاکمه خواهد شد./خبرگزاری مهر