اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ورزشكاری كه شرور شد



 

دستگیری ورزشكاری كه شرور شد

 

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری «امیر»، شرور خطرناك و تحت تعقیب سمنانی در جریان یك عملیات غافلگیرانه و ضربتی مشترك میان ماموران پلیس و ضابطان قضایی خبرداد.

سرهنگ محسن غفاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهم با هویت «مجتبی ـ ج» معروف به «امیر»، شرور خطرناكی است كه مدت ها تحت تعقیب پلیس بوده و علاوه بر مشكلات فراوان اخلاقی و ایجاد مزاحمت های گوناگون برای شهروندان در امر تهیه و توزیع موادمخدر به ویژه از نوع صنعتی و روانگردان نیز دست داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان این كه سرانجام پس از تلاش گسترده و هماهنگی با مقام قضایی مخفی گاه متهم شناسایی شد، خاطرنشان كرد: وی درعملیات پلیسی دستگیر شد.

غفاری ادامه داد: در این عملیات ضربتی كه با چند ساعت تعقیب و مراقبت نیز همراه بود، ماموران متهم سابقه دار را پس از دقایقی مقاومت، زمین گیر كردند.

به گفته غفاری، از محل اختفای این مجرم ۷۱ گرم ماده مخدر شیشه، ۳۱ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۴۰ عدد پایپ استعمال موادمخدر، ۱۴ قبضه انواع سلاح سرد و مقادیری وجه نقد كشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان درباره چگونگی تبدیل یك جوان ورزشكار به فردی خطرناك در جامعه اظهاركرد: دوستان ناباب مهم ترین عامل تغییر این ورزشكار به فردی مجرم و شرور است.

غفاری به خانواده ها توصیه كرد كه خانواده ها نسبت به دوستان فرزندانشان حساس باشند و با دقت بر رفتار آنان نظارت كنند تا افرادی سالم و مفید به جامعه تحویل دهند.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
شاهین آسمان:دستگیری ریگی شرور (عملیات آفندی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات ویژه برای دستگیری ۵ شرور متجاوز



 

 

حبس تعزیری

 

۵ شرور متجاوز كه با تهدید و ارعاب اقدام به ربودن یك زن جوان و آزار و اذیت وی در جاده تلو كرده بودند، از سوی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت دستگیر شدند.

چند روز پیش و در حالی كه هوا بشدت بارانی بود، زنی مضطرب و هراسان با حضور در وقت كشیك دادسرای ناحیه ۲۱ با ارائه شكایتی عنوان كرد ۵ نفر با تهدید و ایجاد رعب و وحشت وی را ربوده و پس از انتقال به جاده تلو، مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در پی این شكایت، دستور دستگیری ۵ متجاوز آدم‌ربا صادر و با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس امنیت تحقیق در این زمینه آغاز شد.

با بررسی و تحقیقات بعدی از زن شاكی، وی گفت چندی پیش با جوانی به نام محمدرضا آشنا شدم و او قول داد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید.

زن جوان در ادامه اظهار كرد: روز حادثه محمدرضا با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت تا درخصوص زمان خواستگاری با یكدیگر صحبت كنیم.

وقتی به محل قرار رسیدم، ۴ جوان راه خودروی محمدرضا را سد كرده و سوار خودرو شدند و با انتقال من به جاده تلو، همگی در این محل مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سرهنگ اسماعیلی، رئیس پایگاه چهارم امنیت پلیس تهران با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از مطرح شدن این شكایت تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات دامنه‌دار خود را آغاز كردند و با سرنخ‌هایی كه در این ارتباط به دست آمد مشخص شد سركرده این باند یك شرور سابقه‌دار به نام فرهاد (معروف به سیاه) است كه دارای چندین فقره سابقه كیفری از جمله شرارت است.

رئیس پایگاه چهارم افزود: با به دست آمدن این اطلاعات ۵ متهم پرونده یكی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند كه با اعتراف آنها به جرم سیاه و آدم‌ربایی، مشخص شد فرهاد سیاه به دلیل چندین فقره جرم دیگر تحت تعقیب ماموران كلانتری ۱۴۴ تهرانپارس بوده است.

سرهنگ اسماعیلی تصریح كرد: با صدور قرارقانونی برای اعضای این باند، تحقیق از متهمان درخصوص دیگر جرایم ارتكابی آنها ادامه دارد.