اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری هنرپیشه‌ی هرزه‌نگار+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری هنرپیشه‌ی هرزه‌نگار

پلیس آمریكا مردی را به اتهام هرزه‌نگاری از كودكان دستگیر كرد.

ایسنا: پلیس ایالت «آركانزاس» آمریكا، «توماس هارولد مورگان» را كه به عنوان بازیگر نمایش‌های كودكانه فعالیت می‌كند، به اتهام توزیع و در اختیار داشتن تصاویری از هرزه‌نگاری كودكان متهم شناخت.

یكی از افسران پلیس محلی «آركانزاس» در توضیح این دستگیری گفت: به دنبال این كه تصاویری از هرزه‌نگاری كودكان با رمزكاربری «مورگان» از اینترنت گرفته شد، نیرو‌های پلیس شناسایی او را آغاز و متهم را در خانه‌اش دستگیر كردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پلیس در بررسی خانه «مورگان»، تعدادی تصاویر از هرزه‌نگاری كودكان در درایو‌های رایانه شخصی او كشف كرد./ایسنا


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از هنرپیشه معروف ترکیه kivanch tatlitug

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 190 هرزه‌نگار كودكان



سوء‌استفاده از کودکان,سوء‌استفاده جنسی,اخبار حوادث,

 

پلیس آمریكا درعملیاتی گسترده توانست 190 نفر را به اتهام هرزه‌نگاری از كودكان دستگیر كند.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس آمریكا در این عملیات كه حدود یك ماه به طول انجامید متهمانی را از چندین ایالت آمریكا، اسپانیا، آرژانتین، انگلیس و فیلیپین دستگیر كرد.

 

به گفته پلیس بیشتر این متهمان با ورود به چت‌روم و آشناشدن با این كودكان اقدام به ارتباط گیری با آنان كرده و از آنان سوء استفاده می‌كرده‌اند.

 

«جان مورتان» از مقامات اداره مهاجرت و گمرك آمریكا گفت: پلیس با انجام این‌گونه عملیات‌ها با افرادی كه از اینترنت از كودكان سوء‌استفاده می‌كنند، برخورد جدی خواهد كرد. در این عملیات كانون توجه پلیس به افرادی بود كه اقدام به توزیع تصاویر و فیلم‌های هرزه نگاری از كودكان می‌كرده یا این تصاویر را در اختیار داشته‌اند.

 

به گفته پلیس آمریكا، در میان دستگیرشدگان یك زن 35 ساله است كه پس از گرفتن تصاویر هرزه‌نگاری از یك كودك هفت ساله آن را در اینترنت منتشر كرده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری CNN، «مورتان» گفت: با شروع تعطیلات تابستان والدین باید توجه بیشتری به كودكان و نحوه استفاده آنان از اینترنت داشته باشند.

 

 

منبع:isna.ir