اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری منتشرکننده تصاویر غیراخلاقی



اخبار حوادث -  دستگیری منتشرکننده تصاویر غیراخلاقی

رییس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری عامل بارگزاری مطالب و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور افزود: در پی رصد مستمر فضای مجازی توسط پلیس فتا خراسان شمالی ، مشخص شد که فردی با ایجاد صفحه ای جعلی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی علیه عفت و اخلاق عمومی می کند ، بلافاصله شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی بیان داشت: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک نفر متهم را که اقدام به بارگزاری مطالب و انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کنند.

 

رییس پلیس فتا خراسان شمالی تصریح کرد: متهم دربازجویی بعمل آمده بزه انتسابی خود را پذیرفته و به این عمل ناشایست و غیر اخلاقی خود اعتراف کرد.

 

خاکشور خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

وی با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی افزود: شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و ... به منظور تضعیف نمودن پایه‌های اعتقادات دینی راه اندازی شده‌اند که در این خصوص والدین ، آموزش و پرورش و دیگر نهاد ها نقش بسزایی در جهت آگاهی دادن بیش از پیش به فرزندان و شهروندان را دارند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر غیراخلاقی سفیر امارات لو رفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت منتشرکننده تصاویر غیراخلاقی در فیس‌بوک


رییس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فیس‌بوک خبرداد.

 خبرگزاری ایسنا:  رییس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فیس‌بوک خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی در این باره گفت: تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتای گیلان در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی در آن کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی این صفحه در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت. محمدخانی ادامه داد: در پی جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده اصلی صفحه مورد نظر که با تحریک کاربران اقدام به اخذ محتویات غیراخلاقی از آنان کرده بود، شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یکی از محلات شهررشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه متهم 280 تن از کاربران ایرانی شبکه مجازی را به خود جذب کرده بود، خاطرنشان کرد: در بررسی ادله دیجیتالی کشف شده از وی، مقادیر زیادی تصاویر غیراخلاقی و فایل‌های صوتی خوانندگان مبتذل به دست آمد.

محمد خانی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضایی روانه زندان شد، به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، هشدار داد: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است.