اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری مردی که عکس نامزدسابقش را در اینترنت منتشر کرد



دستگیری مردی که عکس نامزدسابقش را در اینترنت منتشر کرد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خوزستان از دستگیری فردی خبرداد که عکس‌های نامزد سابق خود را در اینترنت منتشر کرده و موجب هتک حیثیت او شده بود.

سرگرد شعبان با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی بر اینکه شخصی مجهول‌الهویه با نام و نام خانوادگی وی در یکی از صفحات اجتماعی صفحه‌ای ایجاد کرده و عکس‌های خصوصی و خانوادگی وی را در این صفحه منتشر کرده است که این امر موجب هتک حیثیت و بروز مشکلات خانوادگی برای شاکیه شده است گفت: بنابراین ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات شناسایی و دستگیر شد که وی پس از حضور در این یگان مورد بازجویی قرار گرفت و به انجام بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

رییس پلیس فتای خوزستان افزود: متهم حدود دو سال گذشته با شاکیه نامزد بوده و به دلیل اختلافات موجود از هم جدا شده‌اند و او برای انتقام‌گیری از شاکیه عکس‌هایش را در اینترنت پخش کرده است.

شعبان در پایان به متخلفان در فضای مجازی هشدار داد: انتشار اطلاعات، تصاویر و فیلم خصوصی دیگران بدون رضایت آنان و به قصد ضرر رساندن در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد کرد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
دستگیری مردی با لباس عجیب در مکه!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مردی که عکس‌های خصوصی همسرسابقش را در اینترنت منتشر کرد



دستگیری مردی که عکس‌های خصوصی همسرسابقش را در اینترنت منتشر کرد

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری مردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی قصد انتقامجویی از وی را داشت، خبرداد.

سرهنگ قاسملو در این‌باره گفت: درپی شکایت زنی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری متهم را آغاز کردند.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی ادامه‌داد: شاکی در شکایت خود مدعی شد که فرد ناشناسی با انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت به همراه درج مطالب کذب موجب آزار و آبروریزی وی شده است.

قاسملو افزود: پس از تحقیقات نشانه‌هایی از متهم مشاهده و مشخص شد که وی همسر سابق شاکیه بوده و در اقدامی متهم در منزل پدری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی ادامه‌داد: متهم پس از رویت شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و معترف شد که به قصد تسویه حساب و انتقام از همسرسابقش اقدام به این کار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که طرفین پرونده چند سال پیش از طریق اینترنت با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌اند و به سبب عدم شناخت همدیگر، عمر زندگی آنان به کمتر از یکسال کفاف نداده و مسائل غیراخلاقی موجبات این جدایی شد و آنان با توجه به کینه‌ای که از همدیگر داشتند درصدد تضعیف شخصیت هم برآمدند.

قاسملو هشدار داد: خانواده‌ها بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود دقت بیشتری کرده و جوانان نیز نسبت به افرادی که در فضای مجازی با آنان آشنا می‌شوند هشیار باشند زیرا در این فضا به راحتی می‌توان تغییر چهره داد و خود را جای فرد دیگری القا کرد./ایسنا