اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری مردی که روی همسرش اسید پاشید



اخبار حوادث - دستگیری مردی که روی همسرش اسید پاشید

وی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد فرد اسیدپاش پیش از این نیز سابقه نزاع های متعدد خانوادگی داشته و دارای ناهنجاری های رفتاری است

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری مردی که روز یکشنبه بر روی همسرش اسید پاشیده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حمید امیرخانی افزود: این فرد به سبب اختلافات خانوادگی بر روی همسرش اسید پاشیده بود.

وی گفت: ماموران انتظامی در پی آگاهی از وقوع این حادثه به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد فرد اسیدپاش پیش از این نیز سابقه نزاع های متعدد خانوادگی داشته و دارای ناهنجاری های رفتاری است که پس از بروز اختلاف و درگیری با همسرش بر روی وی اسید پاشیده است.

وی افزود: متهم با تشکیل تیم های ویژه شناسایی و دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرضا گفت: به فرد مصدوم آسیب جزئی وارد شده است.

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
پدرم با کمک برادرم به صورتم اسید پاشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دختری که روی پسر مزاحم اسید پاشید



   اقدام جنون‌آمیز,اخبار,اخبار حوادث روز ایران

 

دستگیری دختری که روی پسر مزاحم اسید پاشید

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دختری خبرداد که روی پسری که وی را اغفال کرده بود، اسید پاشید.

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل ازخبرگزاری ایسنا، سرهنگ ابراهیم سعیدی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی به دنبال دریافت گزارش از یکی از بیمارستان‌های این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی، بلافاصله برای بررسی موضوع عازم بیمارستان شدند.

 

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد پسر 21 ساله‌ای به نام «م.خ» از ناحیه دو چشم و سایر اعضای بدن مورد اسیدپاشی قرار گرفته و دچار سوختگی بیش از 60 درصد شده است.

سعیدی اضافه کرد: در ادامه ماموران دریافتند که اسیدپاشی توسط دختر 18 ساله‌ای به نام «ب.م» انجام شده که دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نهایت با هماهنگی قضایی، شخص نامبرده دستگیر و تحت تحقیقات فنی پلیس قرار گرفت.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف، انگیزه خود را از این اقدام جنون‌آمیز اغفال خود توسط فرد مصدوم عنوان کرد.

 

سرگرد رضا دولت آبادی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر برخورد احساسی دختر جوان ملایری را عامل اصلی اسیدپاشی خواند و گفت: جوانان باید به دوستان امین خود از قبیل والدین، معلمان و مشاوران اعتماد کنند و مشکلات خود را برای آنها بازگو کنند تا پیشگیری را ملاک کار خود قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه انسان قبل از هرگونه اقدامی باید ابتدا به عواقب کار بیندیشد تا هیچ‌گاه دچار پشیمانی نشود گفت: برای پیشبرد امور باید از راه و مسیرهای قانونی اقدام کرد تا به نتیجه درست رسید، ورود از مجرای غیرقانونی عواقب ناگواری دارد.دولت‌آبادی در پایان یادآورشد: هم‌اکنون دختر جوان دستگیرشده و پسر جوان برای درمان به تهران رفته است./جام نیوز