اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری مردی كه از 30 زن به بهانه ازدواج اخاذی می‌كرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری مردی كه از 30 زن به بهانه ازدواج اخاذی می‌كرد

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از دستگیری مردی خبر داد كه به بهانه ازدواج، حدود 30 زن را اغفال كرده بود.

سرهنگ حسین بیدمشكی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینكه در هفدهم خردادماه سال جاری زنی با هویتی معلوم با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد كه از سوی فردی اغفال شده است، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان كرد كه فردی به نام «محمدرضا» به بهانه ازدواج با وی او را اغفال كرده و پس از برقراری رابطه با تهدید و سوءاستفاده از این موضوع كه از رابطه‌شان فیلمبرداری كرده است، مبلغ 55 میلیون ریال وجه نقد و یك دستگاه گوشی تلفن همراه از او اخاذی كرده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با بیان اینكه شاكیه در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه چندی پیش «محمدرضا» او را به عنوان خواهرش به خواستگاری فرد دیگری در مشهد برده است گفت: تحقیقات نشان داد كه این فرد با استفاده از این شگرد دختران زیادی را اغفال كرده است.

وی با بیان اینكه پس از هماهنگی‌های قضایی، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه شاندیز قرار گرفت، گفت: سرانجام با انجام كاراگاهان «محمدرضا» را در منزل شخصی‌اش دستگیر كردند.

بیدمشكی با بیان اینكه كارآگاهان در بازرسی از منزل وی گوشی تلفن همراه شاكیه و یك عدد كیس كامپیوتر كشف كردند گفت: محمدرضا در بازجویی‌ها در مواجهه با شواهد و مدارك موجود لب به اعتراف گشود اما ادعاهای شاكیه را قبول نكرد.

وی با بیان اینكه متهم علت و انگیزه اصلی خود را از اغفال دختران، خیانت همسر سابقش عنوان كرد، گفت: كارآگاهان در بررسی گوشی تلفن همراه متهم، حدود 30 شماره تلفن متعلق به زنان را كشف كردند كه احتمالا با آنان در ارتباط بوده است.

بیدمشكی با بیان اینكه كارآگاهان در بررسی‌های دریافتند كه اكثر شماره‌های موجود به علت حفظ آبرو و حیثیت و ترس از پیگردقضایی حاضر به طرح شكایت نشده‌اند گفت: پرونده متشكله به همراه متهم تحویل دادسرا شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اخاذی از یک زن به روشی عجیب و عکس العمل زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زن سارق طلاهای كودكان به بهانه یافتن مادر



 

دستگیری زن سارق طلاهای كودكان به بهانه یافتن مادر

 

زن جوانی كه با اغفال كودكان طلاهای آنان را سرقت می كرد، دستگیر شد.

با توجه به سرقت طلا جات كودكان در یزد ماموران كلانتری ۱۲ قائم یزد برای پیشگیری و دستگیری سارق موضوع را در دستور كار قرار دادند.

ماموران كلانتری با گشت زنی در سطح شهر مطلع شدند كه سرقت دیگری از این نوع در بازار شاهزاده فاضل روی داده است.

با مراجعه ماموران كلانتری به محل و بررسی اولیه مشخص شد زنی ۳۷ ساله با اغفال دختری پنج ساله به بهانه این كه می خواهد او را به نزد مادرش ببرد در حال خارج كردن النگوهای او بود كه در این لحظه مادر كودك حاضر و این زن را تحویل ماموران می دهد.

با انتقال سارق كه «زهرا» نام دارد به كلانتری و تحقیقات لازم به این سرقت اعتراف و از وی یك عدد پلاك و یك رشته زنجیرطلا كشف شد.... / خبرگزارى ایسنا