اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری متهمی که زنده نبود!



عامل توزیع مواد مخدر در گالیکش استان گلستان که به نقل از گفته های خانواده اش دو سال پیش فوت کرده بود با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلام رضایی، فرمانده انتظامی گالیکش گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری مأموران پلیس آگاهی خراسان شمالی طی یک عملیات موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

وی افزود: «فریدون» 30 ساله که دو سال پیش به اتهام حمل و خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و به زندان منتقل شده بود هنگام مرخصی از زندان متواری و دیگر به زندان مراجعت نکرده بود.

این مقام انتظامی گفت: مأموران با اطلاع از متواری شدن متهم با هماهنگی مراجع قضایی به درب منزل وی مراجعه کردند که خانواده متهم با ارائه مدارک و مستندات اعلام کردند فرد مورد نظر به دلیل بیماری فوت کرده است.

سرهنگ رضایی افزود: پس از مدتها و در پی اظهارات ضد و نقیض خانواده متهم مأموران دریافتند وی زنده بوده و هم اکنون در یکی از شهر های استان خراسان شمالی زندگی می کند.

فرمانده انتظامی گالیکش با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی با مراجع قضایی خاطر نشان کرد: مأموران به محل اختفاء وی مراجعه و با همکاری مأموران پلیس آگاهی خراسان شمالی طی یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند.
اخبار حوادث - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
متهمی که جان پلیس را نجات داد..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عمو و پدر به اتهام زنده به گوركردن نوزاد دختر



دستگیری عمو و پدر به اتهام زنده به گوركردن نوزاد دختر

پدری كه به همراه برادرش اقدام به زنده به گوركردن دختر شش هفته‌ای‌اش كرده بود، دستگیر شد.

ایسنا : پدر و عموی این نوزاد قصد داشتند تا با ارتكاب به این جنایت دیگر فرزندانشان را از بیماری حفاظت كنند.

به گفته پلیس دهلی‌نو، كارگر گورستان پس از مشكوك شدن به این دو مرد كه در حال زنده به گوركردن این دختر بودند با پلیس تماس گرفت و موضوع را به آنان اطلاع داد.

عمو و پدر این دختر ادعا كردند كه فوت یكی دیگر از بچه‌‌های خانواده در سال گذشته آنان را مجبور كرد تا دست به این اقدام بزنند.

پلیس پس از نجات این دختر، او را به دلیل سوء تغذیه و از دست دادن آب بدن به بیمارستان منتقل كرد.

مادر این كودك كه در ارتكاب این جنایت نقشی نداشته است، گفت: هیچ مادری دوست ندارد كه بچه‌اش را از دست بدهد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری BBC، مقامات محلی با اشاره به اینكه این سومین مورد طی ماه گذشته بوده، فقر و بی‌سوادی را علت ارتكاب این جنایت اعلام كرده‌اند./ایسنا