اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری مامورنما با اسلحه‌ای در «خورجین»



اخبار حوادث - دستگیری مامورنما با اسلحه‌ای در «خورجین»

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت از دستگیری جاعل مامورنمایی خبرداد که اسلحه در خورجین موتورش پنهان می‌کرد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حسن رضا جوانمرد گفت: در ساعت 15 روز نوزدهم مرداد ماه، با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر یک مورد دستگیری جاعل مامورنما به همراه یک قبضه اسلحه قلابی در خیابان ستارخان، ماموران گشت 110 کلانتری 137نصر بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی به هویت"ارسلان" توسط عوامل راهور منطقه 2 تهران دستگیر و تعدادی از شهروندان نیز در اطراف آنها تجمع کرده‌اند و در بررسی‌های پلیسی و تحقیقات صورت گرفته از ماموران راهور مشخص شد که ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه 2 تهران در آدرس خیابان ستارخان مشغول انجام وظیفه بودند که یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود در حال تردد بود که ماموران وی را برای بررسی موضوع متوقف که ناگهان نامبرده خود را سرگرد حفاظت معرفی کرده و به سمت عوامل راهور حمله ور می‌شود که در این بین یک قبضه اسلحه قلابی که متهم آن را در خورجین موتورش جاسازی کرده بود به زمین افتاده و از سوی ماموران کشف می‌شود.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت گفت: به دنبال این موضوع ماموران متهم را به کلانتری 137نصر منتقل و ضمن تشکیل پرونده برای وی تحت عنوان جاعل مامورنما جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌دهند. 

اخبار حوادث - ابتکار

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری زورگیران مامورنما(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مرد آمریکایی با 47 اسلحه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری مرد آمریکایی با 47 اسلحه

یک مرد اهل ایالت ایندیانای شمالی که متهم به ارعاب و تهدید به قتل در مدرسه‌ای در نزدیکی محل سکونت خود بود دستگیر شد.

پس از دستگیری وون آی مه‌یر 60 ساله از منزل وی 47 سلاح گرم و مقادیر زیادی مهمات کشف و ضبط شد. پلیس منطقه سیدرلیک گزارش داد روز جمعه گذشته تماس با اداره پلیس، ماموران به منزل وی رفتند و وی را در حالی یافتند که قصد داشت همسرش را در خواب به آتش بکشد.

بنابه گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مه‌یر همچنین متهم است که به یک مدرسه ابتدایی در نزدیکی محل سکونت خود وارد شده و قصد داشته تا قبل از رسیدن پلیس تا جایی که می‌تواند اقدام به قتل‌عام‌ دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه ابتدایی جین‌بال کند.

پلیس گفت:‌ از روز جمعه به تمامی نیروهای امنیتی مدارس نسبت به افزایش تدابیر امنیتی اطلاع‌رسانی‌ کرده‌اند.

ماموران پلیس در حکمی روز شنبه وارد منزل مه‌یر شدند و دریافتند وی مقادیر زیادی اسلحه و مهمات به ارزش بیش از 100 هزار دلار در ساختمان دو طبقه خود مخفی کرده است که بسیاری از این اسلحه‌ها سلاح‌های کلکسیونی هستند./ایسنا