اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ماموران قلابی با اسلحه شاه‌کش


رییس کلانتری 169مشیریه از دستگیری دو مامورنما با اسلحه شاه‌کش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرگرد پیمان لطیفی در گفت‌وگویی در این‌باره گفت: در ساعت4:40 روز دوم مرداد ماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری مشیریه در لاین کندرو اتوبان امام رضا (ع) در حال گشت زنی بودند که ناگهان مشاهده کردند راکب و ترک نشین یک دستگاه موترسیکلت تریل که یکی پیراهن سیاه و دیگری پیراهن سفید به تن داشتند به راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا که وی نیز در همان مسیر در حال تردد بود نزدیک شده و او را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این افراد شوکر و اسلحه کمری در دست داشتند، گفت: ماموران مشاهده کردند که این دو فرد در حال بازرسی بدنی از راکب موتور سیکلت هوندا بودند که ناگهان به محض مشاهده واحد گشت کلانتری فرار را بر قرار ترجیح داده و به سمت گردنه تنباکویی گریختند.

رییس کلانتری 169مشیریه ادامه داد: در همین هنگام شاکی به ماموران مراجعه و ضمن معرفی خود به نام "رسول" گفت که دو متهم ضمن معرفی خود به نام مامور نیروی انتظامی با تهدید اسلحه و شوکر قصد داشتند وجوه نقد و اموالش را به سرقت ببرند که با سر رسیدن پلیس متواری ناکام ماندند.

لطیفی با بیان اینکه پس از بررسی یک دستگاه موتور سیکلت در محل رویت و به کلانتری منتقل شد، گفت: در حین انتقال به کلانتری دوباره دو تن از ماموران به محل وقوع جرم برگشته و موفق شدند با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی دو متهمی که برای بردن موتورسیکلت خود به صحنه جرم برگشته بودند را دستگیر کرده و در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه شاه کش به همراه پنج تیر جنگی،یک دستبند و یک دستگاه شوکر کشف کنند.

وی با بیان اینکه دو متهم "بهنام" و "ارسلان" نام داشتند، گفت: این افراد پس از دستگیری به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی از متهمان مشخص شد نامبردگان با استفاده از سلاح گرم و تجهیزات پلیسی تحت عنوان مامور ناجا اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می کردند.

به گفته لطیفی پرونده ای در این رابطه تشکیل و هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم و همچنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز 206 و دستگیری ماموران قلابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت از طلافروشی با اسلحه «شاه کش»



اخبار حوادث - سرقت از طلافروشی با اسلحه «شاه کش»

سارقانی که قصد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در پایتخت را داشتند با حضور به موقع ماموران به هدف خود نرسیده و از محل متواری شدند.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 12 و 50 دقیقه ظهر روز یک شنبه کلانتری 111 هفت چنار از طریق تماس کسبه خیابان گلستانی با سامانه مرکز فوربت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ در جریان درگیری و سرقت مسلحانه از یکی از طلا‌فروشی‌های آن خیابان قرار گرفت.

به دنبال این موضوع سریعا کلیه واحد‌های حاضر در محل آژیر کشان به سمت طلافروشی اعزام شدند و توانستند کمتر از 2 دقیقه خود را به محل برسانند.

به گفته شاهدان این سرقت، سارقان مسلح به محض شنیدن آژیر پلیس به وسیله یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند. ماموران پس از استقرار در محل با هماهنگی مرکز پیام طرح مهار را به اجرا در آوردند و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت موفق شدند سارق اصلی به هویت عرفان را در یکی از خیابان‌های همان منطقه دستگیر و از وی یک کلت کمری شاه کش، یک قبضه چاقو و تعدادی دستبند پلاستیکی کشف و ضبط کنند. همچنین گروهی دیگر از ماموران نیز سارق دیگری را که جوانی حدودا 20 ساله بود و با پای پیاده اقدام به فرار در حاشیه خیابان کرده بود را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 111 هفت چنار با تائید این خبر گفت: متهمان پس از دستگیری تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند که عرفان در خلال تحقیقات پلیسی اعتراف نمود که دو اکیپ بودند و قصد سرقت از طلافروشی را داشتند که اکیپ اول سوار بر خودروی پژو 405 نوک مدادی قبل از حضور ماموران از معرکه گریخت.

گفتنی است، پرونده ای در این رابطه تشکیل و جهت کشف زوایای پنهان آن و دستگیری سایر عاملان ابن سرقت در اختبار کار آگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

اخبار حوادث - مردم سالاری