اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری مادر و فرزند سارق



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری مادر و فرزند سارق با 24 فقره سرقت طلاجات، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ سامان غنی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران حین كنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه ایست بازرسی شهید كلانتری محور تبریز - ارومیه به یك دستگاه خودرو پراید مشكوك و آن را توقیف كردند.

وی افزود: در بازرسی از خودور توقیفی كه سرنشین و راننده آن مادر و فرزند بودند، 30 جفت گوشواره زنانه كشف شد؛ متهمان در بازجویی‌های پلیسی معترف شدند گوشواره‌های مسروقه را از یك طلا فروشی در شهرستان مشكین شهر استان اردبیل سرقت كرده‌اند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین متهمان به 24 فقره سرقت طلاجات زنان و كودكان نیز اعتراف كردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: متهمان پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

 

 اخبار  حوادث  - آرمان


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان زورگیر با چاقو توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ طرح دستگیری سارق مالخر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زن سارق طلاهای كودكان به بهانه یافتن مادر



 

دستگیری زن سارق طلاهای كودكان به بهانه یافتن مادر

 

زن جوانی كه با اغفال كودكان طلاهای آنان را سرقت می كرد، دستگیر شد.

با توجه به سرقت طلا جات كودكان در یزد ماموران كلانتری ۱۲ قائم یزد برای پیشگیری و دستگیری سارق موضوع را در دستور كار قرار دادند.

ماموران كلانتری با گشت زنی در سطح شهر مطلع شدند كه سرقت دیگری از این نوع در بازار شاهزاده فاضل روی داده است.

با مراجعه ماموران كلانتری به محل و بررسی اولیه مشخص شد زنی ۳۷ ساله با اغفال دختری پنج ساله به بهانه این كه می خواهد او را به نزد مادرش ببرد در حال خارج كردن النگوهای او بود كه در این لحظه مادر كودك حاضر و این زن را تحویل ماموران می دهد.

با انتقال سارق كه «زهرا» نام دارد به كلانتری و تحقیقات لازم به این سرقت اعتراف و از وی یك عدد پلاك و یك رشته زنجیرطلا كشف شد.... / خبرگزارى ایسنا