اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری قاتل پیش از فرار از شهر



اخبار ,اخبار حوادث ,قاتل

 

اخبار حوادث - دستگیری قاتل پیش از فرار از شهر

مردی که در پی مشاجره با دوستش وی را در یکی از بوستان‌های شهرستان قزوین کشته و متواری شده بود، پیش از فرار از شهر دستگیر شد.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در این باره گفت: شانزدهم فروردین امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مرد جوانی در بیمارستان ولایت این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع و اعزام به بیمارستان اطلاع یافتند، ساعاتی پیش فردی مرد جوان را که با چاقو، زخمی شده بوده به بیمارستان منتقل کرده است، اما جوان مجروح به دلیل شدت خونریزی جان باخته است.

سرهنگ رضا اکبری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و در تحقیق از فردی که مقتول را به بیمارستان آورده بود، معلوم شد، وی روز حادثه هنگام گذر از بوستان سنگی مینو متوجه درگیری جوانی با مقتول شده و همان موقع ضارب را دیده که چاقو به دست از محل متواری شده است.

وی یادآور شد: با جمع بندی اطلاعات، عامل جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و هنگامی که قصد فرار از شهر را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به قتل جوان هجده ساله اعتراف کرد و گفت: پیش از این با مقتول دوست بوده و هنگامی که از دوستانش شنیده او نسبت به وی بدگویی کرده است، مرد جوان را به بوستان سنگی کشانده و در این محل او را به قتل رسانده است.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری کودک قاتل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری قاتل آتش‌افروز پس از 4 سال فرار




دستگیری قاتل آتش‌افروز پس از 4 سال فرار

عامل جنایت که با همدستی یک دختر و پسر جوان، مردی را به قتل رسانده و خانه را به آتش کشیده بود، پس از چهار سال فرار در یک کارگاه طلاسازی دستگیر شد.

در یکی از روز های شهریور سال 88 ساکنان یکی از محله های شرق تهران با دیدن شعله های آتش از یک خانه، موضوع را به ماموران آتش نشانی اطلاع دادند.

در پی این تماس، ماموران با حضور در محل با شکستن در وارد خانه شدند و با خاموش کردن آتش، جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که با شیلنگ خفه شده بود و عامل یا عاملان جنایت برای آن که ردی از خود برجا نگذارند، خانه را به آتش کشیده بودند.

در ادامه با حضور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی در محل، معلوم شد عامل یا عاملان جنایت پس از درگیری و جنایت، خودروی مقتول را نیز سرقت کرده اند.

با تشکیل پرونده ای، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و ماموران با بررسی محل جنایت متوجه شدند مقتول و عاملان جنایت پس از مصرف ماده مخدر شیشه با هم درگیر شده اند.

با به دست آمدن سرنخ های این جنایت، دستور توقف خودروی مقتول صادر شد و ماموران چندی بعد این خودرو را که دختر و پسر جوانی سرنشین آن بودند، متوقف و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

با تحقیق از دختر و پسر جوان که هر دو به شیشه اعتیاد داشتند، آنها اعتراف کردند، جوانی به نام فرزاد با مقتول اختلاف مالی داشته و روز حادثه وقتی ما همراه فرزاد به خانه مقتول رفتیم، هنگام مصرف شیشه میان مقتول و او درگیری پیش آمد

 

و در یک لحظه فرزاد شیلنگ دستشویی را از پشت سر به گردن مقتول انداخت و ما نیز با گلدان به سر مقتول زدیم که نقش زمین شد و فرزاد نیز خانه را به آتش کشید و پس از سرقت خودرو، هر سه نفر از محل فرار کردیم. در پی این اعتراف، بازپرس وقت شعبه سوم دادسرای جنایی دستور دستگیری متهم فراری ـ فرزاد ـ را صادر کرد.

با گذشت چهار سال از زمان وقوع این جنایت، جستجوی گسترده ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه داشت تا این که چند روز پیش بازپرس جمشیدی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 با بررسی این پرونده، دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهم صادر کرد و ماموران با تحقیقات نامحسوس از مادر متهم فراری متوجه شدند، این متهم یک سال پس از جنایت از مخفیگاه خود در یکی از شهرستان ها به تهران آمده و اکنون نیز در یک کارگاه طلاسازی مشغول کار است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران در اقدام ضربتی، متهم را دستگیر و به دادسرا منتقل کردند.

متهم با اعتراف به قتل در سال 88 عنوان کرد: مدت ها بود از مقتول طلب داشتم، اما او بدهی اش را پرداخت نمی کرد تا این که روز حادثه به خانه اش رفتیم و پس از مصرف شیشه، بار دیگر طلبم را خواستم که به من ناسزا گفت و من نیز شیلنگ دستشویی را از پشت سر به گردن مقتول انداختم سپس با همدستی محبوبه و محمد، او را کشته و خانه را آتش زدیم.

در پی این اعترافات، دستور بازسازی صحنه جنایت صادر شد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیق در این زمینه ادامه دارد./جام جم