اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ سال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ سال
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: یک قاتل فراری پس از گذشت پنج سال با پیگیری پلیس آگاهی نیشابور به دام افتاد.
به گزارش ایسنا منطقه خراسان، محمدحسن امیری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: جوان ۲۲ ساله ای که پنج سال قبل در یک نزاع در مجلس عروسی فردی ۵۳ ساله را در یکی از روستاهای نیشابور به قتل رسانده بود، به دام افتاد.
وی اظهار كرد: قاتل در پی برخی اختلافات، یکی از اهالی روستا را به قتل رسانده و بلافاصله به یکی از شهرهای استان تهران متواری شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی نیشابور با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع از محل اختفای این فرد مطلع شد و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی با انجام عملیاتی غافلگیرانه قاتل دستگیر، پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
چگونگی دستگیری قاتل فراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال




مكارم شیرازی: كوروش اگر می‌توانست شاه را نجات می‌داد

 

مردی كه در پی شوخی با یكی از دوستانش، او را با ضربه های چاقو كشته و متواری شده بود، پس از 2 سال دستگیر شد. اوایل تیرماه سال 87 مردی با مركز فوریت های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از درگیری میان 2 جوان در خیابان تختی خبر داد.

ماموران كلانتری به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مردی جوان با ضربه های چاقو زخمی شده و در خیابان افتاده است.

ماموران موضوع را به بازپرس روشن، كشیك ویژه قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند و پس از هماهنگی جسد مرد جوان به پزشكی قانونی منتقل و تحقیقات در این باره آغاز شد.ماموران كلانتری به تحقیق از اهالی پرداختند كه مشخص شد یكی از آنها شاهد حادثه بوده است. بنابراین، شاهد حادثه برای تحقیقات به اداره 10 آگاهی تهران احضار شد.

- شاهد حادثه از جنایت گفت

این مرد در تشریح ماجرای حادثه گفت: با شنیدن سر و صدا از خیابان، متوجه شدم 2 مرد با یكدیگر درگیر شده اند كه ناگهان یكی از آنها دیگری را با ضربه های چاقو زخمی كرد و متواری شد.

شاهد حادثه یادآور شد: سراسیمه از خانه خارج شدم و نزد مرد زخمی رفتم كه به آرامی گفت، عبدالله مرا با چاقو زخمی كرد و رفت. با داد و فریاد همسایه ها را خبر كردم. در همین موقع وقتی دوباره نزد مرد زخمی بازگشتم، متوجه مرگ او شدم، ماجرا را به پلیس خبر دادم.

با ثبت اظهارات وی، تحقیقات ادامه یافت و خانواده مقتول كه در آن حوالی زندگی می كردند، شناسایی شدند. ماموران در تحقیق از آنها پی بردند هیچ گونه آشنایی با عامل جنایت ندارند.

- ردپای یك آشنا

تحقیقات ادامه داشت تا این كه چند هفته پیش ماموران سرنخی به دست آوردند كه نشان می داد عبدالله ـ عامل جنایت ـ سال ها پیش در محل حادثه سكونت داشته ولی پس از مرگ پدرش، آن محل را ترك كرده است.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران برادر متهم فراری را شناسایی و از او تحقیق كردند كه معلوم شد عامل جنایت در باغی در دماوند كار می كند.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران به محل اختفای او اعزام شدند، ولی او در آن محل حضور نداشت. به این ترتیب، ماموران با اطلاع از این كه او برای دیدن دوستش به باغی در آن حوالی رفته، آن محل را محاصره و او را دستگیر كردند.

- قتل به خاطر یك شوخی

سرهنگ لیراوی، معاون جرایم جنایی آگاهی تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از انتقال متهم به نام عبدالله به اداره 10 آگاهی تهران، وی در بازجویی به قتل دوستش اعتراف كرد. وی اظهار كرد: در ادامه تحقیقات از متهم به قتل معلوم شد روز حادثه او در بوستانی روی نیمكت خوابیده بوده كه دوستش ـ مقتول ـ كه نگهبان پاساژی در آن حوالی بوده، به قصد شوخی گوشی تلفن همراه او را برداشته و عبدالله نیز برای پس گرفتن گوشی، با دوستش درگیر شده و او را كشته است. در پی این اعترافات بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی دستور قضایی را برای باز سازی صحنه جنایت به شعبه 10پلیس آگاهی تهران صادر كرد.../جام جم آنلاین