اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری فروشنده 17 ساله داروهای جنسی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری فروشنده 17 ساله داروهای جنسی غیربهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری فروشنده 17 ساله داروهای جنسی غیربهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی كاكوان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه ماموران پلیس فتا در رصد اینترنتی به سایت فروش داروهای غیرمجاز و داروهای غیرمجاز جنسی برخوردند گفت: ماموران در بررسی‌ها و با قرار صوری دو انبار بزرگ نگهداری این داروها را كشف و ضبط كردند.وی افزود: ماموران در هنگام پلمپ این انبارها نتوانستند متهم اصلی را كه متواری بود، دستگیر كنند.

كاكوان افزود: كارآگاهان در بررسی حساب بانكی این فرد دریافتند كه این فرد با استفاده از خطوط متعدد ایرانسل اقدام به جذب مشتری كرده و پس از آن شماره حساب‌های متعلق به غیر را در اختیار خریداران قرار می‌داد.

به گفته وی این متهم متواری با دادن مبالغی پول به افراد غیر از آنان می‌خواست كه اقدام به بازكردن شماره حساب عابربانك كنند و پس از آن كارت و حساب را در اختیار متهم قرار می‌دادند.

رییس پلیس فتای استان البرز با بیان اینكه تلاش كارآگاهان برای یافتن سرنخی از متهم متواری ادامه داشت، گفت: كارآگاهان در رصد اینترنتی دریافتند كه این فرد با راه‌اندازی یك سایت فروش محصولات و داروهای جنسی مجددا به فعالیت‌های مجرمانه خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینكه كارآگاهان در دو مرتبه از فروشگاه این مرد خرید كرده و اعتماد او را جلب كردند، گفت: ماموران در مرحله سوم با درخواست و سفارش یك محموله سنگین از وی خواستند كه به صورت حضوری ضمن دریافت محصولات و داروی مورد نظر پول را نقدا به وی تحویل دهند كه این فرد بر خلاف هماهنگی‌های انجام شده بر سر قرار صوری حاضر نشد.

 اما كارآگاهان محدوده محل فعالیت و منزل این فرد را شناسایی كردند.كاكوان با بیان اینكه كارآگاهان 25 ساعت عملیات تعقیب و مراقبت متهم را انجام دادند، گفت: سرانجام این متهم 17 ساله به نام سامان دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان البرز با بیان اینكه در بررسی‌های مشخص شده از سوی ماموران معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی مبلغ 60 میلیون جریمه برای این فرد در نظر گرفتند، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد كه این داروها مجوز وزارت بهداشت نداشتند.


منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
پلیسی-دستگیری دختر فروشنده مواد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز جنسی



دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز جنسی

فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از شناسایی و دستگیری عامل فروش اینترنتی داروهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

حوادث -  سرهنگ یوسف ملک‌زاده در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتای استان فارس در پایش فضای مجازی، یک وبلاگ اینترنتی را شناسایی که گردانندگان آن با تبلیغات اغوا کننده، کاربران را اغفال و در قبال دریافت وجه مورد نظر داروهای غیرمجاز جنسی و لاغری را برای آنان ارسال می‌کردند.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی انجام شده، هویت یکی از عوامل این سایت متخلف ساکن شهر جهرم احراز شد.
ملک‌زاده ادامه داد: با تلاش و پیگیری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی جهرم، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزلش دستگیر و در بازرسی از منزل وی نیز ادله دیجیتالی مرتبط با بزه ارتکابی کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: در بررسی کیس مکشوفه از این متهم 25 ساله، تعدادی کلیپ و عکس‌های مبتذل  به دست آمد و متهم نیز با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه خود از این کار را رفع نیاز مالی اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

ملک‌زاده به کسانی که از طریق فضای سایبری اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی دارو کرده و سلامت مردم را با خطر مواجه می‌کنند، هشدار داد که پلیس به دقت فعالیت‌های مجرمانه را در اینترنت رصد و در راستای تامین امنیت و آسایش کاربران فضاهای مجازی، برخوردهای قانونی را با عاملان اخلال در این فضا به عمل می‌آورد./باشگاه خبرنگاران