اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری فروشنده قطعه تقلبی هواپیما در تهران



اخبار حوادث - دستگیری فروشنده قطعه تقلبی هواپیما در تهران

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی و انجام استعلامات لازم متهم که "عرفان" نام داشت و مدیر سایت مذکور بود شناسایی و با دستور مرجع قضائی نامبرده به پلیس فتا تهران بزرگ احضار و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ نسبت به فعالیت متقلابه برخی از سایتها که اقدام به فروش کالا می‌کنند هشدار داد و اظهار کرد: شهروندان از فروشگاه‌های داری نماد "اعتماد الکترونیکی" خرید کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کاکوان با بیان اینکه چندی پیش پرونده‌ای تحت عنوان کلاهبرداری رایانه‌ای در دادسرای رسیدگی به جرایم اینترنتی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی بنا به دستور مقام قضایی به این پلیس واصل و در دستور کار ماموران پلیس سایبری پایتخت قرار گرفت، افزود: ماموران در اولین گام از رسیدگی به پرونده ضمن دعوت از شاکی در تحقیق از وی دریافتند شاکی جهت خرید یک دستگاه یوک خلبانی (فرمان هواپیما که برای کنترل موقعیت هواپیما در خط افق) به یکی از سایتهای مجازی رجوع و پس از تحویل کالا مبلغ 395 هزار تومان به صورت دستی به آورنده کالا پرداخت کرد اما بعد از گذشت چندروز متوجه تقلبی بودن کالا شده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی و انجام استعلامات لازم متهم که "عرفان" نام داشت و مدیر سایت مذکور بود شناسایی و با دستور مرجع قضائی نامبرده به پلیس فتا تهران بزرگ احضار و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت.

کاکوان با بیان اینکه متهم در اداره پلیس در تحقیقات بعمل آمده به جرم خود معترف و انگیزه ارتکاب جرم را کسب منفعت مالی اعلام کرد، اظهارداشت: متهم به همراه پرونده به دادسرا فرستاده شد که از سوی مرجع قضائی برای نامبرده قرار تامین مناسب صادر شد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:شهروندان باید به این نکته توجه کنند، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی با همکاری ناجا، در جهت افزایش امنیت خدمات تجارت الکترونیک، اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه‌های الکترونیک را آغاز کرده است تا خریداران به راحتی و با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهند لذا ترجیحا از فروشگاهایی که دارای این نماد هستند خرید کنید. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
پلیسی-دستگیری دختر فروشنده مواد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری فروشنده سكه های تقلبی و كشف یكهزار و ۲۰۰ قطعه سكه تقلبی



 

دستگیری فروشنده سكه های تقلبی و كشف یكهزار و ۲۰۰ قطعه سكه تقلبی

 

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز از دستگیری فروشنده سكه های تقلبی و كشف یكهزار و ۲۰۰ قطعه سكه در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ لیریایی در این باره گفت: روز یكشنبه شخصی با ارائه یك برگ مرجوعه قضایی به ماموران آگاهی شهرستان مراجعه و بیان داشت حدود یك ماه پیش، یكهزار و ۲۰۰ قطعه سكه را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از شخصی ناشناس خریداری كردم كه بعدا متوجه شدم سكه ها تقلبی است، با توجه به اهمیت موضوع، ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی در ادامه گفت : ماموران با انجام كارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فرد خاطی را دستگیر كه در تحقیقات معموله بجرم خود معترف شد.

لیریایی اظهارداشت: در این رابطه یكهزار و ۲۰۰ قطعه سكه تقلبی كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز افزود : متهم با پرونده متشكله به مراجع قضایی معرفی شد.... / خبرگزارى ایسنا