اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عکاسی که تصاویرمستهجن از زنان و دختران درفیسبوک منتشرمی‌کرد



انتشار تصاویر زنان با اجازه و بی‌اجازه جرم است

رییس پلیس فتای البرز:دستگیری عکاسی که تصاویرمستهجن از زنان و دختران درفیسبوک منتشرمی‌کرد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات البرز از دستگیری عکاسی خبرداد که اقدام به تصویربرداری مستهجن از زنان و دختران می‌کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر دستگیری عکاسی که اقدام به تبلیغ عکاسی از زنان و دختران در فیسبوک می‌کرد، گفت: در هفتم آبان ماه سال‌جاری کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز در حین رصد فضای مجازی به صفحه‌ای در فیس‌بوک برخوردند که ضمن درج تصاویر مستهجن و غیراخلاقی از زنان مبادرت به تبلیغ عکاسی از زنان و دختران در فضای باز کرده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بررسی کارآگاهان نشان داد که این فرد به بهانه عکاسی تصاویر زنان و دختران جوان را در فضای مجازی منتشر کرده است و در تبلیغاتی عنوان داشته که علاقمندان می‌توانند برای عکاسی به وی مراجعه کنند.

رییس پلیس فتای البرز با بیان اینکه شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت گفت: سرانجام پس از شناسایی این فرد کارآگاهان ضمن اخذ مجوز قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

کاکوان با بیان اینکه دو روز پس از رویت و شناسایی صفحه این فرد در فیس‌بوک، این جوان 33 ساله در کرج دستگیر شد گفت: این فرد که «نقی» نام دارد در مدت کوتاهی که نسبت به چنین عمل مجرمانه‌ای اقدام کرده بود، توانسته بود نظر زنان و دخترانی را به بهانه عکاسی جلب کند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بازرسی از لوازم و ادوات کامپیوتر این فرد متوجه شدند که این عکاس تصاویری را از زنان و دختران در فضای آزاد با کپی‌برداری از عکس‌های غیراخلاقی و مدل‌های خارجی گرفته است گفت: در حال حاضر تحقیقات از این فرد ادامه دارد.

کاکوان ضمن هشدار به کلیه عکاسان و افرادی که اقدام به انتشار تصاویر زنان و دختران در فضای مجازی می‌کنند، گفت: طبق ماده 15 و 17 قانون مبارزه با جرایم رایانه‌ای، انتشار تصاویر زنان چه با اجازه و بی‌اجازه آنان جرم تلقی شده و برابر قانون پلیس با این افراد برخورد قاطع خواهد داشت./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مستند شکارچی دختران و زنان:ربودن دختران و زنان و بعد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری اغفالگر زنان و دختران + عکس



عکس اغفالگر زنان و دختران

دستگیری اغفالگر زنان و دختران + عکس

مردی که با اغفال زنان و دختران اقدام به اخاذی از آنان کرده بود، دستگیر شد.

حوادث - به گزارش ایسنا،به دنبال اطلاع پلیس از چندین مورد سرقت از زنان و دختران از طریق اغفال آنان در شهرهای مختلف از جمله کیش بررسی موضوع برای دستگیری متهم در دستورکار ماموران قرار گرفت و سرانجام عوامل پلیس آگاهی کیش این مرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ماموران در بازرسی از محل دستگیری این متهم که اعمال منافی‌عفت و اخاذی از زنان و دختران را در آنجا انجام می‌داد، قریب به 30 عدد سیم‌کارت و چندین دستگاه گوشی تلفن‌همراه را نیز کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پلیس کیش، رییس شعبه 101 دادگاه عمومی کیش با دستور انتشار تصویر متهم از مردم خواست چنانچه از وی شاکی هستند، به شعبه 101 دادگاه عمومی کیش یا پلیس آگاهی کیش مراجعه کنند.

همچنین شاکیان یا کسانی که از اقدامات متهم دستگیرشده اطلاعاتی در دست دارند، می‌توانند همه روزه با شماره تلفن 07644415603 (پلیس آگاهی کیش) تماس بگیرند./ایسنا