اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری «عقرب موتورسوار» كه به چندین زن تجاوز كرده است



 

دستگیری «عقرب موتورسوار» كه به چندین زن تجاوز كرده است

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: فردی که به عقرب موتورسوار معروف شده بود و با ورود به مجتمع های مسکونی یا تجاری به زنان تعرض می کرد، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا ، دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به دستگیری «م.ص» که با شگرد خاص به زنان تعرض می کرد، گفت: این فرد که به عقرب موتورسوار معروف شده، با شناسایی اماکن تجاری یا مسکونی خلوت و در زمان مشخص با کلاه و ماسک بهداشـتی وارد این اماکن شده و نیت شیطانی خود را عملی می کرد.

یدالله موحد افزود: این فرد به این بهانه که توسط مأمورین تحت تعقیب است، برای لحظه ای ترحم فرد را برانگیخته و به محض ورود و با اطمینان قبلی از تنهایی سوژه با اسلحه سرد یا سلاح گرم قلابی وی را تهدید و به وی تعرض كرده و سپس محل را ترک می کرده است.

موحد یادآور شد: پنهان كردن صورت به وسیله ماسک بهداشتی و کلاه زمینه شناسایی این مجرم را توسط مردم یا افراد مورد تعرض به حداقل رسانده بود.

وی خاطر نشان كرد: بعد از طرح چندین شکایت و گزارش مردمی، رسیدگی و کشف این جرم در دستور کار کمیته ویژه ای متشکل از مسئولان قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت تا اینکه نامبرده که از موتور سیکلت برای انجام جرم استفاده می کرد، از طرف مأمورین شناسایی و پس از تعقیب و گریز و اصابت گلوله به پای وی زخمی و دستگیر شده است.

وی یادآور شد: این مجرم تاکنون به چندین فقره تعرض نسبت به بانوان اقرار كرده و انجام تحقیقات و مقدمات رسیدگی و محاکمه وی در دستور کار جدی دستگاه قضایی است..... / خبرگزارى ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری عقرب سیاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس آمریکا از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به یک زن معلول خبر داد



پلیس آمریکا از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به یک زن معلول خبر داد.

بنابر اعلام پلیس محلی لس‌آنجلس، این مرد روز چهارشنبه به اتهام تجاوز به یک زن معلول ذهنی در یک دستگاه اتوبوس خالی دستگیر شد.

پلیس لس‌آنجلس پس از بدست آوردن تصاویری از اقدام به تجاوز این مرد بررسی‌ها برای شناسایی او را آغاز کرد.

پلیس لس‌آنجلس با اعلام اینکه راننده این دستگاه اتوبوس نیز تحت بازجویی قرار دارد، تصریح‌کرد: قربانی این تجاوز راننده را از وقوع آن با خبر کرده‌ اما مشخص نیست چه فردی اقدام به تصویربرداری کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای‌نیوز، پلیس لس‌آنجلس اعلام‌کرد: طی سال جاری میلادی دو مورد دیگر از وقوع تجاوز در اتوبوس‌های شهری این منطقه گزارش شده است./ایسنا