اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عضو چینی داعش در بیجی عراق/ عکس



گروه عصائب اهل الحق عراق در منطقه بیجی یک عضو چینی داعش را دستگیر کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین نیروهای "عصائب اهل الحق" عراق تصویری از یک عضو داعش که تبعه چین است را در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر منتشر کرده اند. این تروریست توسط رزمندگان در منطقه "بیجی" به اسارت گرفته شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
بیجی - دستگیری عضو ترکمنستانی داعش توسط عصائب اهل الحق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت یک فلسطینی عضو داعش در عراق + عکس



اخبار,اخبار بین الملل,احمد محمد حبشی

 اخبار بین الملل - هلاکت یک فلسطینی عضو داعش در عراق + عکس

یکی از فلسطینی‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی که به عضویت گروه تروریستی داعش درآمده بود در درگیری با نیروهای ارتش عراق به هلاکت رسید.

به گزارش ابنا ـ اعلام کشته شدن «احمد محمد حبشی» یکی از فلسطینی‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ در درگیری‌های داعش با ارتش عراق، بار دیگر مسئله عضویت شماری از فلسطینی‌های ساکن این مناطق را در گروه داعش در عراق و سوریه مطرح کرد.

شبکه المیادین گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی با پرداختن گسترده به این مسئله در بخش‌های خبری خود، از افزایش پیوستن جوانان فلسطینی به داعش سخن می‌گویند.

«ربیعه الشحاده» از شهر الناصره دیگر فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ است که در بین اعضای گروه داعش به «قصاب فلسطینی» معروف شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 احمد محمد حبشی

 

کانال دهم اسرائیل به نقل از منابع امنیتی این رژیم تاکید کرد حدود 35 جوان فلسطینی فقط در سال گذشته به داعش پیوستند.

این شبکه تاکید کرد داعش این جوانان فلسطینی را در پایگاه اجتماعی فیس بوک جذب می‌کند و این جوانان از فرودگاه بن گوریون به آنتالیا در ترکیه سفر می‌کنند تا از آنجا وارد سوریه شوند. این شبکه صهیونیستی از فریب خوردن بعضی از این جوانان با پرداخت پول از طرف داعش خبر داد.

 

در ادامه این گزارش آمده است: «عوزی لانداو» وزیر افراطی اسرائیلی خواستار لغو تابعیت اسرائیلی این جوانان عرب شد.

سوالاتی درباره چگونگی پیوستن این جوانان به داعش یا جبهة النصرة و اولویت جهاد نزد این جوانان فلسطینی مطرح است. سوال مهم‌تر آن است که اسرائیل چه نقشی در تسهیل پیوستن شمار بیشتری از این جوانان فلسطینی به داعش ایفا می‌کند؟

اخبار بین الملل - ابنا